"המטרה היא לזכות באלופות, אבל נצרף שחקנים בסכומים הגיוניים"

לירוי סאנה
לירוי סאנה | AFP

סליהמיצ'יץ', המנהל המקצועי של באיירן מינכן, הודה שתוכניות הרכש ישתנו עקב הקורונה: "רוצים לצרף כוכבים צעירים במקביל לשמות גדולים, אך כאלה שמבחינה כלכלית יהיה היגיון בצירופם". וגם: על עתידו של נוייר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לפי המנהל המקצועי של באיירן מינכן, חסן סליהמיצ'יץ', הבווארים מתכוונים לבצע רכישות גם בקיץ הקרוב. יתרה מכך, שחקן העבר הבוסני לא חשש להצהיר שהמטרה של הקבוצה הייתה ונותרה זכייה בליגת האלופות. עם זאת, גם לאור התפשטות נגיף הקורונה וההשפעות הכלכליות ההרסניות, הוא רמז שצפוי שינוי בתוכניות הרכש.

לירוי סאנה, קשר נבחרת גרמניה ומנצ'סטר סיטי, כבר היה על סף חתימה בקיץ האחרון, אולם פפ גווארדיולה שיתף אותו במשחק מגן הצדקה, הקשר נפצע שם בצורה קשה ולמעשה רק במקביל להתפרצות נגיף הקורונה שב לאימונים וכבר היה קרוב לחזור לסגל, אבל לא הספיק לערוך קאמבק מחודש. כעת, לפי דברי סליהמיצ'יץ', ספק אם הוא יגיע לבוואריה לעונת 2020/21.

"אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה ולצרף כוכבים צעירים עולים באירופה ובמקביל גם שמות גדולים בינלאומיים – אבל כל שחקן שמשחק כדורגל אטרקטיבי ויוכל לסייע לנו ולשפר את האיכות שלנו, יתקבל בברכה. אנחנו היינו ונישאר מועדון שקונה שחקנים, והכל למען המטרה לזכות בליגת האלופות – אבל כל זאת מבלי שנבצע עסקאות לא הגיוניות מבחינה כלכלית", רמז המנהל המקצועי בבוואריה אולי גם לאור הדיווחים על רצון האלופה לצרף את קאי האברץ מבאייר לברקוזן שיידרשו עבור רכישתי קרוב למאה מיליון יורו על פי הערכות.


האברץ. גם הוא לא צפוי להגיע לבאיירן על סמך דברי סליהמיצ'יץ' (AFP)

מי שכן עשוי להצטרף לבאיירן מינכן, מה שגם תואם את דברי סליהמיצ'יץ', הוא מגן אייאקס סרג'יניו דסט, שכבר בגיל 20 זכה לשחק במדי נבחרת ארצות הברית. הוא אמנם יליד הולנד ומגיל 12 שחקן מחלקות הנוער של אייאקס, אולם אביו אמריקאי. העונה הוא רשם 20 הופעות בליגה ההולנדית וגם באירופה זכה ל-404 דקות בחמישה משחקים בליגת האלופות.

סליהמיצ'יץ' גם התייחס לעתידו של מנואל נוייר שהמו"מ על הארכת חוזהו תקוע: "כולנו מעריכים ואוהבים אותו. אני שיחקתי גם עם אוליבר קאן ואני יודע איזה שוער אדיר הוא מנואל נוייר, ברמה הכי גבוהה בעולם. אנחנו כולנו רוצים אותו איתנו ואני אופטימי שנצליח להאריך את חוזהו".


נוייר. בבאיירן אופטימיים (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי