דיווח בגרמניה: לייפציג תמכור את אופאמקאנו ב-60 מיליון יורו

דאיו אופאמקאנו
דאיו אופאמקאנו | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

במועדון ממזרח גרמניה לא רוצים לאבד ללא תמורה את הבלם, שמסיים חוזה בקיץ 2021, וינסו למכור אותו לקבוצה גדולה יותר. באיירן מינכן, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מועמדות הבכירות לצרפו

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

פרט לטימו ורנר, דאיו אופאמקאנו הוא היהלום הבולט בר.ב. לייפציג. הבלם הצרפתי בן ה-21 הפך בשנה האחרונה לאחד הבלמים הטובים בבונדסליגה ולמבוקש על ידי באיירן מינכן, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ובגרמניה מדווחים שעזיבה בתום העונה היא כמעט בלתי נמנעת.

על פי 'ספורט1' הגרמני, לייפציג לא רוצה לאבד את הבלם הצרפתי שחתום עד 2021 ותהיה מוכנה למכור אותו לקבוצה אחרת תמורת 60 מיליון יורו אם אכן לא יהיה מוכן להאריך את כהונתו במזרח גרמניה.

גם המנהל הספורטיבי אוליבר מינלאף רמז כי הצדדים בדרך לפרידה: "עלינו למכור לפני שאנחנו קונים שחקנים חדשות, אבל צריך לעשות זאת בצורה מוגבלת. יש לנו קבוצה טובה". אך טען בהמשך: "אם לא נוכל לסיים את העונה לא נצטרך לצרף שחקנים חדשים. לא נוכל לעמוד כך כלכלית".

אופאמקאנו הצטרף לרד בול זלצבורג מוואלנסיין בקיץ 2015 תמורת 2 מיליון יורו וכעבור שנתיים עבר ללייפציג ותפס במהרה מקום של קבע ב-11 של הקבוצה הגרמנית. העונה ערך 21 הופעות בכל המסגרות ואפילו כבש באוניון ברלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי