דיווח: באיירן מינכן סיכמה עם לירוי סאנה על חוזה לחמש שנים

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

על פי ה"בילד", אלופת גרמניה הפקידה 40 מיליון יורו כסכום התחלתי למו"מ עם מנצ'סטר סיטי, כשהיא מקווה לרכוש את הקיצוני תמורת סכום שלא יעלה על 60 מיליון. סוכנו: "הוא יכול להיות כוכב בבונדסליגה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

האם הסאגה שנמשכת מאז הקיץ שעבר בדרך להסתיים? על פי דיווח הלילה (רביעי) ב"בילד", באיירן מינכן הגיעה לסיכום עם לירוי סאנה על חוזה לחמש שנים, ואף הפקידה 40 מיליון יורו כבסיס למשא ומתן עם מנצ'סטר סיטי, מתוך ניסיון לסגור את סכום ההעברה בפחות מ-60 מיליון.

הסכום הנקוב נמוך בכ-50% משוויו המוערך של סאנה בימים רגילים, אך כידוע הכדורגל העולמי הושפע משמעותית ממשבר הקורונה, מה שצפוי להוביל לירידה דרסטית במחירים בחלון ההעברות הקרוב – דבר שהבווארים מנסים לנצל לטובתם במקרה הזה. מעבר לכך, הקיצוני נכנס לשנה האחרונה בחוזהו במנצ'סטר סיטי ואינו משחק מאז שקרע את הרצועה הצולבת במפגש "מגן הקהילה" נגד ליברפול בחודש אוגוסט האחרון, גורמים נוספים שישפיעו על סכום ההעברה.

סוכנו של סאנה, דמיר סמוליאן, התייחס לפרסומים וטען: "הוא יכול להיות אחד הכוכבים של באיירן מינכן ושל הבונדסליגה, גם מבחינת אישיות וגם על המגרש. אני מבטיח לכם שאתם תראו את לירוי חוזר לשיאו אחרי הפציעה הקשה, הוא כבר מוזן פיזית ומנטלית כדי לשחק ברמות הכי גבוהות. הוא אחד ששואף לזכות בליגת האלופות ועובד מאוד קשה כדי להגשים את החלום".

כזכור, סאנה היה קרוב מאוד לעבור לשורות אלופת הבונדסליגה עוד לפני תחילת העונה הנוכחית, אלא שהפציעה המדוברת טרפדה את המעבר. המנהל הספורטיבי של באיירן, חסן סליהמידזיץ', הצהיר לאחרונה כי הבווארים מתכוונים להחתים שם גדול בקיץ הקרוב, זאת מכיוון המועדון לא זכה בליגת האלופות מאז 2013.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי