שני שחקני דרזדן חלו בקורונה, כל המועדון נשלח לבידוד

שחקני דינמו דרזדן
שחקני דינמו דרזדן | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

לקראת חידוש הליגות בגרמניה, נועלת הטבלה בליגת המשנה הודיעה כי רשויות הבריאות בעיר דרשו מכל אנשיה להישאר בבתים והקבוצה לא תוכל להתייצב למשחק נגד האנובר במסגרת המחזור ה-26, הראשון בעידן הקורונה

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לפני ששריקת הפתיחה בליגות הבונדסליגה והבונדסליגה השנייה יישמעו ולמרות שעל פי "המודל הגרמני" רק שחקנים שנדבקו בקורונה ייכנסו לבידוד ולא כל הקבוצה, הערב (שבת) צצה בעיה ראשונה: דינמו דרזדן הודיעה על שניים מאנשי המועדון שנדבקו בנגיף והרשויות בעיר הבהירו כי על כל הקבוצה להיכנס לבידוד במשך שבועיים.

הבונדסליגה אמורה להיות הליגה הבכירה הראשונה באירופה שתצא לדרך, כבר בשבת הקרובה נזכה לראות בין השאר את דרבי של חבל הרוהר בין דורטמונד לשאלקה (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), אבל קבוצת התחתית בליגת המשנה, דינמו דרזדן, לא תוכל להתארח אצל האנובר ביום ראשון לאור הדרישה שכל המועדון ייכנס לבידוד.

דרזדן היא למעשה נועלת הטבלה בליגת המשנה ובהודעה לתקשורת נכתב: "ב-8.5.2020 נערך סבב בדיקות שלישי לכל קבוצות הבונדסליגה השנייה ולאחר בדיקות המעבדה אובחנו שני נשאים של הנגיף במועדון. השחקנים שנדבקו התאמנו כרגיל בימים האחרונים ובשלב זה לא סובלים מתסמינים כלל. רשויות הבריאות בדרזדן הודיעו לנו שכל אנשי המועדון מחויבים בידוד במשך שבועיים, ולכן לא נוכל להתייצב במשחק החוץ ב-17.5 במסגרת המחזור ה-26 כפי שתוכנן".

נזכיר כי גם ארצבירגה אווה, גם היא מליגת המשנה, הודיעה השבוע על בידוד מוחלט של כל אנשי המועדון, אולם בסבב בדיקות נוסף שנערך כולם נמצאו שליליים לנגיף והקבוצה שבה לאימונים ובתקווה תתייצב גם היא למחזור ה-26 בסוף השבוע.

מנהל הליגה, כריסטיאן סייפרט, הדגיש שאין מה להיכנס לפאניקה: "עלינו להיות מוכנים לכך ונחשוב על לוח הזמנים העדכני של דרזדן. לפעמים מספר משרדי בריאות אחראים על כל מועדון משום שהשחקנים גרים במחוזות שונים. המקרה הזה אינו סיבה לפקפק בהפעלתה מחדש של הליגה השנייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי