נוייר: "כל העיניים יהיו עלינו, מכל ענפי הספורט המקצוענים והחובבים"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

קפטן באיירן מוכן לחזרת הליגה בשבת (ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1) ואומר: "אנו הראשונים לחזור, נזכה לתשומת לב בינלאומית". וגם: המטרה הגדולה של לבנדובסקי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

יום שבת יהיה יום חג עבור הכדורגל הגרמני כאשר הבונדסליגה תחזור לראשונה מאז הפגרה הכפויה בשל פגרת הקורונה (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1). הדרבי הגדול של חבל הרוהר בין בורוסיה דורטמונד ושאלקה ייערך בשישי כאשר האלופה באיירן מינכן תשחק רק ביום ראשון כשתתארח אצל אוניון ברלין. קפטן הבווארים, מנואל נויר, מודע לחשיבות.

 
 
"כל העיניים עלינו משום שאנחנו הראשונים לחזור. לא מדובר רק בכדורגל אלא בכל ענפי הספורט המקצוענים וגם החובבים", אמר נוייר בראיון ל"סקיי". "נזכה לתשומת לב בינלאומית בתקווה שהדברים יילכו ויסתדרו כמתוכנן".
 
 
על פער הנקודות בפסגה: "אנחנו ערוכים היטב, ניצלנו את הזמן. עליי להדגיש לטובה את מה שעשו חבריי לקבוצה לפי ההנחיות של צוות האימון. כולנו נתנו הכל בהתאם למגבלות. התאמנו היטב. המאמנים פיתחו הרבה רעיונות והאימונים היו מאוד מגוונים".


מנואל נוייר (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
 

 
על המשחקים ללא קהל: "באופן טבעי אנחנו שמחים מאוד לחזור לשחק על אף שאני מודה שהייתי רוצה לעשות זאת בצורה אחרת. אני חושב שקבוצות עם לכידות גדולה ורוח קבוצתית מיוחדת יזכו ביתרון".
 
 
ובצד השני של המגרש יהיה רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני שכבש 25 שערי ליגה ב-23 משחקים (החמיץ שני מחזורים בשל פציעה). בספרד נכתב על החלום הגדול של הפולני – לנפץ את שיאו של גרד מולר שהבקיע 40 שערים בעונת 1971/72. "זו משימה קשה אך לא בלתי אפשרי", נכתב ב"ספורט". לבנדובסקי חולם גם לזכות בתואר נעל הזהב, וכרגע הוא בפיגור שני שערים מחלוץ לאציו צ'ירו אימובילה. החלוץ כבש כבר 39 שערים העונה בכל המסגרות (ב-33 הופעות בלבד), רחוק רק שער אחד ממספר הכיבושים שלו בכל העונה שעברה, וארבעה משיאו האישי ב-2016/17.

לבנדובסקי. חולם לנפץ את השיא של גרד מולר (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי