תמה הסאגה: נוייר האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2023

מנואל נוייר
מנואל נוייר | ספורט1

על אף האיומים לעזוב בשל אי הסכמות מול ההנהלה, השוער בן ה-34 בחר לבסוף להישאר בבירת בוואריה בשלוש השנים הבאות: "אני מסתכל על העתיד באופטימיות רבה". רומיניגה: "מנואל הוא השוער הטוב בעולם והקפטן שלנו"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה והיום (רביעי) אולי עשתה את הצעד המשמעותי מכולם, אחרי שהודיעה על הארכת חוזהו של שוער נבחרת גרמניה מנואל נוייר עד 2023.

כזכור נוייר איים לעזוב בעקבות צירופו של שוער שאלקה אלכסנדר נובל לעונה הבאה ואף דרש שדרוג משמעותי בחוזה. בעקבות כך, נראה היה שאחרי כמעט עשור יימצא השוער בית חדש, אך הנשיא הקודם אולי הנס התערב ודאג לסיים את כל המחלוקות בין הצדדים על מנת להשאיר את נוייר בבירת בוואריה גם בשנים הבאות.

מנכ"ל המועדון קארל היינץ רומיניגה היה זה שהודיע על כך באתר הרשמי: "באיירן מינכן שמחה ומרוצה מכך שמנואל נוייר האריך את חוזהו עד ה-30 ביוני 2023. המנואל נוייר הוא השוער הטוב בעולם והקפטן שלנו".

מנואל נוייר אמר אחרי החתימה: "בשבועות בהם לא שיחקנו כדורגל כתוצאה מנגיף הקורונה, לא רציתי לקבל החלטה, כי איש לא ידע אם הבונסדליגה תמשיך. היה חשוב להמשיך לעבוד עם מאמן השוערים שלנו טוני טאפאלוביץ' וכעת אחרי שהדבר נפתר, אני מסתכל על העתיד באופטימיות רבה. אני מרגיש כאן מאוד בנוח ובאיירן מינכן נותרה אחת הקבוצות המובילות באירופה".

גם המנכ"ל אוליבר קאן דיבר על המשך דרכו של נוייר: "אני יכול להיכנס לנעליים של מנואל נוייר. הבנו לאיזה כיוון הוא חושב ללכת ומה חשוב לו כעת. עם הארכת החוזה הוא שלח איתות חזק לגבי עתידו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי