לואיס אנריקה: "כדורגל בלי קהל זה יותר עצוב מלרקוד עם אחותך"

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | GABRIEL BOUYS / Contributor

מאמן נבחרת ספרד צפה בבונדסליגה וחשב ש"זה מצער, שומעים את הקללות והאינטימיות הולכת לאיבוד, אבל זה עוזר להעביר את הסגר". וגם: מה הוא חושב על רפא נדאל ומייקל ג'ורדן?

(גודל טקסט)

הכדורגל חזר בגרמניה ובסוף השבוע הבא נוכל סוף סוף לצפות גם בליגת העל שלנו, אך למרבה הצער האצטדיונים יישארו ריקים לעת עתה והאוהדים ייאלצו לתמוך בקבוצות מהבית. מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה, התארח אתמול (רביעי) בתכנית טלוויזיה בספרד והתייחס להיעדר הקהל ביציעים.

"זה יותר עצוב מלרקוד עם אחותך", תיאר 'לוצ'ו' בייחודיות כיצד נראה הכדורגל ללא אוהדים. "ראיתי את הכדורגל הגרמני וזה מצער. שומעים את הקללות והאינטימיות של הרגעים הטובים הולכת לאיבוד, אבל צריך להבין שזה עסק שמגלגל הרבה כסף ולמרות שהמופע שונה לעומת משחקים עם קהל, זה עוזר להעביר את הסגר".

יחד עם זאת, מאמן "לה רוחה" הודה כי חוסר הוודאות סביב הכדורגל העולמי "מזיק ומלחיץ" כשחושבים על התחרויות שאמורות להתקיים ברמת הנבחרות בשנה הקרובה: "תאורטית, לנבחרת צריכים להיות משחקים בספטמבר, בתנאי שהמצב יחזור לשגרה. יש דברים יותר חשובים כרגע וצריך לחכות".

מעבר לכך, לואיס אנריקה החמיא לרפאל נדאל והתייחס למחלוקת סביב דמותו של מייקל ג'ורדן בעקבות הסדרה הדוקומנטרית עליו. "אי אפשר להיות טוב מזה, בלתי אפשרי לא לאהוב את רפא וזהו עונג להיות מיוצגים על ידו ברחבי העולם", אמר על הטניסאי, בעוד על כדורסלן העבר הוסיף: "ג'ורדן היה אלוהים עבור הדור שלי. הוא עדיין מספר 1. אני הערצתי את השחקן, האדם לא מזיז לי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי