בדרך לעונה היסטורית: כל השיאים של באיירן מינכן

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | Matthias Hangst/Getty Images

הקבוצה של פליק נוגעת באליפות השמינית ברציפות ועושה זאת בסטייל: אף קבוצה מעולם לא כבשה 90 שערים אחרי 30 מחזורים. מולר השתווה לדה בריינה, לבנדובסקי קבע שיא אישי. וגם: הכובש הצעיר בהיסטוריית הבונדסליגה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן לא נותנת סיכוי לאף אחת. הקבוצה של האנזי פליק ניצחה בקלות גם הערב (שבת), 2:4 את באייר לברקוזן, אחת הקבוצות הטובות בבונדסליגה, על אף שנקלעה לפיגור מוקדם. הבווארים קרובים-קרובים לאליפות שמינית ברציפות – זקוקים לשני ניצחונות בלבד, ואין ספק שמדובר בעונה היסטורית עבורם. הנה כל המספרים:

# באיירן מינכן הגיעה ל-90 שערי ליגה אחרי 30 משחקים – בדיוק שלושה בממוצע למשחק. מדובר בשיא ליגה מאז ומעולם.

# רוברט לבנדובסקי כבש את השער הרביעי של האלופה וקבע בכך שיא אישי כשהגיע ל-44 שערים העונה. החלוץ עשה זאת ב-38 משחקים בלבד והאפיל על עונת 2016/17 אז כבש 43 שערים ב-47 משחקים.

# עדיין לגבי החלוץ – הוא הגיע ל-30 שערי ליגה כפי שעשה ב-2015/16 ו-2016/17. אין ספק שהעונה הוא ישבור גם את השיא שלו בבונדסליגה.

באיירן מינכן. חסרת רחמים (Matthias Hangst/Getty Images)

# ומהכובש – למבשל. תומאס מולר הגיע ל-20 בישולים העונה והשווה את שיאו של קווין דה בריינה מעונת 2014/15, אז שיחק הבלגי בוולפסבורג.

# ומה עם המאזן של האנזי פליק? באיירן כבשה 62 שערים ב-20 משחקי ליגה תחתיו – עוד שיא כל הזמנים בגרמניה.

# לאון גורצקה כבש חמישה שערי ליגה ב-2019/20. כולם במחצית השנייה של העונה.

האנזקי פליק (MATTHIAS HANGST/POOL/AFP via Getty Images)

# בזמן שבאייר לברקוזן חסרה את הכוכב שלה קאי האברץ הפצוע, היא קיבלה בשורות טובות אחרות. פלוריאן וירץ בן ה-17 ו-34 ימים, שעלה מהספסל, הפך לכובש הצעיר בהיסטוריה של הליגה.

# עוד לגבי המחזור: קלאוס גאסולה, קשרה של פאדרבורן ונבחרת אלבניה, ספג את הכרטיס הצהוב ה-16 שלו העונה ושבר שיא בונדסליגה. הוא עשה זאת ב-26 משחקים.

# הזווית הישראלית: מואנס דאבור הפך לשחקן הישראלי החמישי שכובש בבונדסליגה. שמואל רוזנטל, אלמוג כהן, איתי שכטר ורוברטו קולאוטי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי