צפו בתקציר: דורטמונד ניצחה 0:1 את הרטה והתבססה במקום השני

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

הצהובים-שחורים היו רחוקים מלהרשים וסיימו את המחצית הראשונה בלי בעיטה למסגרת, אך התעשתו בזכות שער של אמרה צ'אן (57). הפרס: פער של ארבע נקודות מהשלישית בטבלה לייפציג

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד כבר הבינה מיד לאחר ההפסד בקלאסיקר שלא תוכל להחזיר את תואר האליפות לראשונה מאז 2011/12, ועל כן הצהובים-שחורים יצטרכו להתנחם במקום השני. הקבוצה של לוסיאן פאברה השיגה 0:1 קטן-גדול על הרטה ברלין וניצלה את המעידה של לייפציג ופתחה פער של ארבע נקודות ממנה. כזכור, השתיים יפגשו ראש בראש במחזור ה-33. גם דורטמונד, אסור לשכוח, חווה עונה טובה וניצחה בשמונה מעשרת משחקיה האחרונים.

 
ארלינג הולאנד נותר מחוץ לסגל על אף ששב לאימונים ובחוד פתחו ג'יידון סאנצ'ו ותורגן הזאר. המחצית הראשונה הייתה מאכזבת והצהובים-שחורים סיימו בלי אף בעיטה למסגרת. העצבים גברו בדקה ה-51 כאשר בסיום התקפה מצד לצד סאנצ'ו עצמו רשם החמצה מדהימה כמעט מקו השער. אשרף חכימי העביר רוחב, הזאר מסר לאנגלי לעמדה נוחה מאוד אך האחרון לא היה מדויק. כעבור חמש דקות אלכסנדר אסווין הגיע לעמדה נהדרת ובעט בסיבוב ליד הקורה של רומן בורקי.

בדקה ה-57 הצהובים-שחורים נשמו לרווחה. סאנצ'ו הכניס כדור לרחבה, יוליאן ברנדוט הוריד נהדר עם הראש ואמרה צ'אן שעלה לעזרת ההתקפה בעט בסיבוב לרשת עם הרבה קור רוח. קשישטוף פיונטק עלה מהספסל של האורחת בדקה ה-62 אך לא הצליח לעזור, כשמנגד ג'ובאני ריינה הצעיר החליף את ברנדט כדי לרענן את משחק ההתקפה.

סאנצ'ו. החמיץ הזדמנות מצוינת (Lars Baron/Getty Images)

יכול להיות שאם דורטמונד הייתה יודעת להשיג עוד כמה ניצחונות קטנים כאלה, היא הייתה מצליחה להיאבק על האליפות יותר זמן. בכל מקרה, בשבת הבאה תתארח דורטמונד במשחק חוץ אצל פורטונה דיסלדורף. הרטה ברלין, מנגד, תארח את איינטרכט פרנקפורט.

צ'אן כובש. שער חשוב ( Lars Baron/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי