דורטמונד במרחק שער משיא מועדון. צ'אן: "קשה ללא הקהל"

רומן בורקי, אמרה צ'אן
רומן בורקי, אמרה צ'אן | Lars Baron/Getty Images

הצהובים שחורים זקוקים לעוד גול אחד כדי להשתוות למאזן הכיבושים של עונת 2015/16, שהיה המוצלח ביותר שלהם בתולדות הבונדסליגה. כובש שער הניצחון: "אולי חסר המתח". בראנדט: "התקרבנו לליגת האלופות"

(גודל טקסט)

אחרי שישייה אדירה על פאדרבורן במחזור הקודם, בורוסיה דורטמונד הסתפקה אמש (שבת) ב-0:1 קטן על הרטה ברלין זיגנאל אידונה פארק, מגול של אמרה צ'אן אבל כזה ששמר את פער שבע הנקודות מהמוליכה באיירן מינכן  ועדיין מותיר סיכוי תאורטי לסיים את העונה עם אליפות.

כאמור, כעת שנותרו ארבעה מחזורים לסיים העונה נראה שרק דבר חריג במיוחד יימנע מבאיירן מינכן לא לרשום תואר בונדסליגה שמיני ברציפות, אבל קשה לומר מילה רעה על העונה של דורטמונד, שנמצאת במרחק של שער אחד משבירת שיא כיבושי מועדון בבונדסליגה (82) שנקבע ב-2016 וכנראה כבר במחזור הבא נראה שיא חדש. נוסיף לזה שהצהובים שחורים רושמים את המאזן הביתי הטוב בליגה 36 נקודות (80% הצלחה) ואולי אם הייתה פותחת את העונה בכושר הזה, ייתכן שהייתה היום בפסגה.

"אני לא מגלה כאן סוד, לא היה משחק מענג היום", סיפר יוליאן בראנדט, מבשל שער הניצחון. "לפעמים אתה צריך לשחק בדיוק כמה – לכבוש יותר מהיריבה ואז לנצח את המשחק. כשהיריבים שלך משחקים נסוג ומתגוננים היטב אתה צריך לנעוץ שיניים מדי פעם. כמובן שהייתי מעדיף אם היינו נראים טוב יותר, אבל המחזור הזה היה חשוב לנו, בורוסיה מנשנגלדבאך ולברקוזן הפסידו ולפייציג סיימה רק בתיקו ואחת המטרות שלנו היא להבטיח את המקום בליגת האלופות ועשינו צעד ענק לשם".


מתקרבים לליגת האלופות. שחקני בורוסיה דורטמונד (LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images)

גם כובש השער אמרה צ'אן דיבר אחרי הניצחון: "הייתה לי הזדמנות לכבוש ואני שמח שעשיתי זאת. צריך להיות כנים – קשה לשחק בלי האוהדים, אז אולי המתח היה חסר. עם זאת, עדיין היה לנו כמה הזדמנויות לכבוש שערים נוספים. הגנו היטב, ממה שאני זוכר הרטה לא הגיעה למצב הבקעה".

המאמן לוסיאן פאברה סיכם: "היה לנו חשוב מאוד לנצח את המשחק. נותרו לנו ארבעה משחקים ואנחנו רוצים לחשוב משחק אחרי משחק ולהפיק את המיטב. לא הגענו למספיק מצבים איכותיים כי הרטה הקשתה עלינו, היא שיחקה נכון מולנו, אבל בסופו של דבר ניצחנו את המשחק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי