נוייר: "המנטאליות עשתה את ההבדל", לבנדובסקי ומולר ייעדרו ממשחק ההכתרה?

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Matthias Hangst/Getty Images

באיירן תוכל לזכות רשמית באליפות בשבת נגד גלדבאך, שני הכוכבים ייעדרו בשל כרטיסים צהובים. השוער מרוצה: "אחרי הפיגור היינו אכזריים". גורצקה: "כשאין קהל, החברים לקבוצה דוחפים אותך קדימה". וגם: השיא הבא

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן עשתה צעד ענק נוסף בדרך לאליפות שמינית ברציפות כשהשיגה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות, אתמול (שבת) כשהביסה 2:4 את באייר לברקוזן בחוץ. "האליפות כמעט בארון. באיירן נראית כמעט מושלמת", נכתב ב"קיקר", שם תהו האם שיא שערי הזכות ההיסטורי מ-1971-72, אז כבשו הבווארים 101 שערים – יישבר. האלופה זקוקה ל-11 שערים, וזה בהחלט אפשרי. מי שעוד זכה למחמאות הוא לאון גורצקה שכבש ובישל. "הוא ממלא חלק גדול בכך שבאיירן נראית מבטיחה מאוד".

כרגיל, רוברט לבנדובסקי היה במרכז העניינים. "הוא שוב נכנס למערכה, כפי שהיה על בסיס קבוע לאורך כל העונה. מפתיע שהוא חיכה 6 דקות, אבל המשיך להעלות את הרף שלו". לבנדובסקי קבע שיא של 44 שערים בעונה, וזו השנה השלישית בקריירה בה חצה את רף 30 שערי הבונדסליגה, כשרק גרד מולר עשה זאת יותר ממנו (חמש פעמים). גם תומאס מולר זכה למחמאות על השוואת שיא הבישולים בעונה. "איש מפתח נוסף, הפרויקט של פליק הצליח בגדול".

באופן הזוי, שני הכוכבים של באיירן ייעדרו ממה שעשוי להיות משחק ההכתרה – מחזור הליגה הבא בשבת נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, שכן שניהם מוצהבים. הבווארים יוכלו לזכות רשמית בכתר אם בורוסיה דורטמונד תפסיד. באמצע השבוע, עוד קודם לכן, תפגוש באיירן את איינטרכט פרנקפורט בחצי גמר הגביע (רביעי, 21:40, שידור ישיר בספורט2).


מולר ולבנדובסקי. ייעדרו ממשחק ההכתרה? (Matthias Hangst/Getty Images)

המאמן האנזי פליק היה מרוצה: "הכדורגל הוא תוצאות. הדגמנו את זה בצורה מושלמת בשנת 2020 יחד עם סגנון המשחק. היו לנו בעיות בתחילת המשחק, אבל הוכחנו את המנטאליות והתשוקה שלנו, הקבוצה ידעה להרים את עצמה".

גם הקפטן מנואל נוייר דיבר על הפן המנטאלי: "זה מה שעשה את ההבדל היום. ספגנו שער מהיר אחרי תשע דקות נגד יריבה חזקה, אבל היינו טובים יותר לאחר מכן. היינו זקוקים לקצת זמן כדי לתפוס את הקצב הרגיל שלנו ולאחר מכן היינו אכזריים". על המאבק בגזענות אמר: "אנחנו השחקנים מעביר את המסר הזה כל הזמן. אנחנו סובלניים לכולם ולא רואים לזה מקום בחברה".

גורצקה: "התחלנו לא טוב אבל זה לא מעניין אותנו כרגע. נלחמנו קשה ומצאנו דרך לחזור. ב-20-30 הדקות האחרונות אפילו שייטנו. אנחנו יודעים שתמיד נמצא דרך לחזור למשחק וזה מה שמבדיל אותנו מהיריבות. אני נהנה להגיע לעמדה קדמית ולתרום למשחק ההתקפה. בלי אוהדים, אתה תלוי בחברים לקבוצה שדוחפים אותך. זה עובד טוב עבורנו".

גורצקה וגנאברי (MATTHIAS HANGST/POOL/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי