מולר: "העייפות גדולה משמחת ההעפלה לגמר", פרישיץ' זכה למחמאות

תומאס מולר
תומאס מולר | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

הקשר שהשווה שיא מיוחד, הודה: "לא שיחקנו כמו בדרך כלל. היינו חייבים להוביל ביתרון גדול במחצית ולהקל על עצמנו על החיים". על הקרואטי שכבש, נכתב: "הוא הסופר-סאב המושלם של באיירן מינכן". וגם: הרגע המכוער

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן זכתה עד עתה ב-12 דאבלים. בחמישה ביולי, בברלין, היא תנסה להשיג את מספר 13 שלה, כשתפגוש את באייר לברקוזן בגמר. אתמול (רביעי) הבווארים לא הרשימו אך הצליחו לנצח 1:2 את איינטרכט פרנקפורט בדרך לגמר מספר 24 – לפחות פי שניים יותר מכל קבוצה אחרת. הקשר תומאס מולר רשם אתמול את ניצחונו ה-47 במפעל עם המועדון (כולל הכרעות מהנקודה הלבנה) – והשווה את שיא המועדון של גרד מולר וספ מייר.

את שער הניצחון כבש איך לא, רוברט לבנדובסקי, שזכה לשבחים. "לבנדובסקי לא עוצר. כשבאיירן הייתה בדקות חלשות, הוא הופיע שוב עם השער ה-45", נכתב ב"מארקה". ב"בילד" גם כן פרגנו: "לבנדובסקי הגיע מאוחר ועשה סדר". ב"קיקר נכתב": "פרנקפורט הסתדרה עם באיירן, אך לא עם לבנדובסקי שהוביל אותה לגמר". יש לו 30 שערי ליגה, 11 בליגת האלופות וארבעה בגביע. גם איבן פרישיץ' שפתח בהרכב וכבש את השער הראשון. "הוא מוכיח שהוא סופר-סאב (מחליף נהדר) ונכס גדול עבור באיירן". על הקרואטי נכתב כי הוא תמיד נמרץ, מפעיל לחץ בלתי פוסק על שחקני ההגנה וגם כובש.

מולר הודה: "לא שיחקנו כמו בדרך כלל, היינו עייפים מאוד אחרי המחצית הראשונה. היו מרחקים גדולים בין השחקנים. זה היה משחק מוזר כי במחצית הראשונה יכולנו להוביל 0:3 או 0:4 והיינו מקלים על עצמנו את החיים. העייפות קצת גדולה יותר משמחת הגמר".

שחקני באיירן. ניצחו את העייפות (Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images)

האנזי פליק: "זה היה משחק גביע, היריבה לחצה טוב מאוד. אבל בסופו של דבר היינו ראויים לניצחון. היה עלינו לכבוש שערים נוספים. כמובן שהמחצית השנייה הייתה שונה. אני רוצה בכל זאת להחמיא לקבוצה שלי ובגדול. אנחנו בריצה נהדרת, השחקנים עושים עבודה טובה מאוד. הכי חשוב היה להעפיל לגמר. רצינו להיות בברלין ונהיה שם".

אלפונסו דייוויס: "פרנקפורט יריבה חזקה מאוד ולא רק על הנייר. הם דחפו אותנו עד קצה גבול היכולת. עבדנו קשה מאוד במפעל הזה והגמר הוא בונוס נהדר. זה יהיה חלום גדול עבורי לשחק בגמר הגביע. נהיה מלאי מוטיבצייה כמו תמיד". עוד בבאיירן, בקבוצה כעסו על כך שהאירוע המכוער בו דומיניק קוהר דרך, כנראה במתכוון על ג'ושוע קימיך לאחר תיקול – הסתיים בלא כלום.

ביום שבת הקרוב באיירן תארח את בורוסיה משנגלדבאך (19:25, שידור ישיר בספורט1) במה שעשוי להיות משחק ההכתרה שלה, אם תשיג את שלוש הנקודות ובורוסיה דורטמונד לא תנצח. כזכור, לבנדובסקי ומולר ייעדרו מהמשחק בשל כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי