המנהל המקצועי של דורטמונד: "עושים הכל להשאיר את חכימי"

אשרף חכימי
אשרף חכימי | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

מיכאל צורק מנסה להשאיר לעונה נוספת בקבוצה את המגן הנפלא אשר מושאל מריאל מדריד לוסיאן פאברה: "עדיין לא יכול לתת מועד מדויק מתי מרקו רויס יחזור"

(גודל טקסט)

דורטמונד חזרה בצורה טובה מאוד מ"פגרת הקורונה". הצהובים-שחורים רשמו חמישה ניצחונות בששת משחקי הליגה ששיחקו, אך בכל זאת נכנעו לבאיירן מינכן מוליכת הטבלה. הפער בין הקבוצה של תומאס טוכל, שנמצאת במקום השני, לבין הבווארים שבפסגה עומד על שבע נקודות והסיכוי לתואר הפך להיות קלוש, שכן נותרו 12 נקודות בלבד בקופה.

ביום שבת תתארח הקבוצה אצל פורטונה דיסלדורף (16:25, שידור ישיר בספורט4) בידיעה שאיבוד נקודות עלול לגמור סופית את הסיפור. היום (חמישי) נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן לוסיאן פאברה והמנהל המקצועי, מיכאל צורק.

המגן הימני המצטיין של הקבוצה, אשרף חכימי, אשר מושאל מריאל מדריד, צפוי לחזור בסיום העונה לבלאנקוס. צורק חשף כי במועדון עובדים על כך שהשחקן בן ה-21 ימשיך לעונה נוספת: "מבחינת החוזה המצב ברור, הוא יחזור לריאל בסיום העונה. עם זאת, אנחנו עושים כדי שיישאר איתנו לעונה נוספת, אבל מוקדם מדי לדון על הנושא הזה".


לוסיאן פאברה (LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images)

מי שהחמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים היה הסקורר הצעיר, ארלינג הולאנד, שנמצא בספק גם למשחק הקרוב, אך צפוי לקחת חלק בהתמודדות. המאמן פאברה אמר בנושא: "הוא ערך אתמול אימון מלא ונראה טוב".

על הכוכב הפצוע, מרקו רויס, שנעדר מאז פברואר: "הוא חזר להתאמן איתנו ואנחנו שמחים על כך ומקווים שהוא יחזור לשחק בהקדם האפשרי. לצערי, אני עדיין לא יכול לתת מועד מדויק מתי הוא יחזור".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי