לייפציג מאוהבת באולמו: "כישרון גדול עם צניעות וביטחון עצמי"

דני אולמו
דני אולמו | Uwe Anspach/Pool via Getty Images

הקשר הספרדי הצעיר סחט מחמאות ממאמנו, נגלסמן, אחרי הצמד הנפלא מול הופנהיים: "יכל לכבוש שלושער. יש לו את כל מה שצריך כדי להתפתח"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

למרות שלא מעט קבוצות גדולות חיזרו אחריו ושמו קושר אפילו לברצלונה, דני אולמו נחת בחודש ינואר בלייפציג, ששילמה עבורו כ-25 מיליון יורו. הקשר בן ה-22, לו הופעה אחת בנבחרת ספרד, רשם עד אתמול (שישי) שמונה הופעות ליגה בהן כבש שער אחד – אך אמש נראה כי משהו נפתח לו עם יכולת מצוינת וצמד נפלא בתוך שתי דקות ב-0:2 של קבוצתו מול הופנהיים של מואנס דאבור.

שלוש הנקודות שהביא אתמול אולמו ללייפציג קיבעו אותה במקום השלישי עם 62 נקודות, מה שמבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. כזכור, רגע לפני שהכדורגל יצא ל"פגרת הקורונה", הקבוצה המצוינת של יוליאן נגלסמן הביסה 0:3 את טוטנהאם בדרך לרבע גמר הצ'מפיונס. 

אז מעניין לראות לאן היא עוד תגיע העונה במפעל היוקרתי והאם תשחזר את ההצלחה גם בעונה הבאה, אך הנושא המרכזי הוא ההתפוצצות של אולמו אתמול. איך זה קרה? למאמן נגלסמן יש תשובות ברורות: "הפעם הוא שיחק כקשר מספר '10', בתפקיד המקורי שלו. זו העמדה האהובה עליו, כך שהוא צפוי לספק מספרים יותר גבוהים בקרוב. במשחקים הקודמים היו לו יותר מחויבויות הגנתיות, דבר שהוא עמד בו בצורה טובה, אבל הוא לא הגיע למצבי הבקעה לעיתים קרובות. הוא יכל לסיים גם עם שלושער".


נגלסמן. שפע מחמאות לכוכב הצעיר (JAN WOITAS/POOL/AFP via Getty Images)

"אני מאוד מרוצה ממנו", הוסיף נגלסמן. "הוא כישרון גדול ובחור חכם שרוצה ללמוד. יש לו את הצניעות הנדרשת אבל גם שאיפות וביטחון עצמי. הוא יודע לפתוח את הפה ולהגיד שהוא רוצה לשחק. אני אוהב את זה. יש לו את כל מה שצריך כדי להתפתח".

אולמו עצמו אמר לאחר הצמד: "זה מרגיש נהדר לכבוש את הצמד הראשון שלי עבור לייפציג, אבל הניצחון חשוב יותר. אני יותר מרוצה מזה. זה נותן לנו ביטחון לקראת המשחקים שנותרו. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולקחת את כל תשע הנקודות שנותרו בקופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי