האליפות בדרך: צפו בגורצקה מעניק לבאיירן 1:2 על מנשנגלדבאך

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alexander Hassenstein/Getty Images

הקשר כבש לקראת הסיום, הבווארים יחגגו זכייה שמינית ברציפות אם ינצחו את ברמן הלפני אחרונה במחזור הבא בבונדסליגה שייערך כבר ביום שלישי. זירקזי ופבאר (עצמי) הבקיעו לפני כן

(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של באיירן מינכן בבונדסליגה התארך הערב (שבת) לעשרה, כשאלופת גרמניה גברה 1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך באליאנץ ארנה. האנזי פליק ושחקניו הגיעו למשחק המרכזי של המחזור ה-31 בידיעה שלא יוכלו לחגוג הערב אליפות, זאת בעקבות ניצחונה הדרמטי של בורוסיה דורטמונד, אך דאגו לעשות את העבודה ובזכות שלוש הנקודות הכרעת האליפות היה תלויה אך ורק בהם במחזור הבא.

הבווארים חסרו את רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר המושעים בגלל צהובים, אותם החליפו בהרכב הצעירים המוכשרים מיקאל קוויזאנס וג'ושוע זירקזי, שקיבלו הזדמנות מפליק. האלופה נראתה עייפה אחרי המאמץ הגדול בחצי גמר הגביע לפני שלושה ימים, אולם התגברה על כך בדרך לניצחון החשוב.


הפתיחה הייתה רעה מבחינת האורחת כאשר מרקוס טוראם נפצע כבר בדקה העשירית והוחלף על ידי בריל אמבולו. שש דקות חלפו וגלדבאך חשבה שהיא עולה ליתרון אך השופט פסל את השער של יונאס הופמן עקב נבדל, לאחר בדיקה במערכת ה-VAR. דווקא באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-26 משער של ג'ושוע זירקזי, שניצל שגיאה גדולה של השוער יאן זומר אשר סיפק מסירה רשלנית והותיר את השער חשוף. עבור החלוץ בן ה-19 מדובר בשער ליגה רביעי העונה. עם זאת, השמחה לא החזיקה זמן רב: כעבור 11 דקות כבש בנג'מין פאבר שער עצמי אומלל כשגלש וניסה להרחיק כדור רוחב אך הכניס אותו לשערו-הוא.

גורצקה מקבל את החיבוקים. באיירן בדרך לאליפות (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)
גורצקה מקבל את החיבוקים. באיירן בדרך לאליפות (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

בדקה ה-86 הגיעה הסיומת הדרמטית: הגנת האורחת השאירה את פבאר חופשי באגף והצרפתי כיפר על השער העצמי עם מסירת רוחב שטוחה אליה התחבר לאון גורצקה הנפלא, שהצטרף מצוין מהאמצע ושלח את זה פנימה כדי להבטיח את שלוש הנקודות לאלופה.

ביום שלישי תתארח באיירן במשחק חוץ נגד ורדר ברמן (ישיר בספורט1 החל מ-21:25), כשניצחון שם יעניק לה את התואר השמיני ברציפות שלה בליגה, ללא קשר לתוצאה במשחק של בורוסיה דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי