סאנצ'ו והולאנד מובילים את רשימת 100 המועמדים ל"גולדן בוי"

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו
ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER / Contributor

כוכבי בורוסיה דורטמונד נחשבים למועמדים הבולטים לזכות בפרס נער הזהב לשנת 2020, המוענק ע"י "טוטוספורט". גם ויניסיוס, אנסו פאטי ופיל פודן ברשימה

(גודל טקסט)

רשימת 100 המועמדים לזכות בפרס "נער הזהב" לשנת 2020 פורסמה אמש (שני), בכיכובם של כוכבי הבונדסליגה ארלינג הולאנדו ג'יידון סאנצ'ו, כמו גם ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד. אתר 'טוטוספורט' האיטלקי מעניק מאז 2003 את פרס ה"גולדן בוי" השנתי, המכתיר את השחקן הטוב בעולם עד גיל 21 והצבעה שלו משתתפים גם כלי תקשורת ממדינות נוספות באירופה.

צמד השחקנים של בורוסיה דורטמונד, הולאנד וסאנצ'ו, נחשבים למועמדים הבכירים לזכות בפרס. האנגלי, שהפסיד אשתקד לז'ואאו פליקס במרוץ, רשם בעונה הנוכחית 17 שערים ו-16 בישולים בבונדסליגה. הנורבגי, שעשוי לעשות היסטוריה בתור הנורבגי הראשון שיוכתר לנער הזהב, מחזיק בטיעון חזק משלו עם 42 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות העונה, מתוכם 16 כיבושים ב-14 משחקים בליגה הגרמנית מאז שהצטרף לצהובים-שחורים בינואר. נציג נוסף של דורטמונד ברשימה הוא ג'ובאני ריינה, האמריקאי בן ה-17.

כאמור, גם ויניסיוס נכלל בין המועמדים יחד עם שני שחקנים נוספים של ריאל מדריד, רודריגו וטאקה קובו, המושאל למאיורקה. אדוארדו קמאבינגה, הצרפתי בן ה-17 שעל פי הדיווחים עשוי להצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה, נכנס גם הוא ברשימה. אנסו פאטי, שהפך בעונה הנוכחית לכובש הצעיר ביותר של ברצלונה בליגה וגם לשחקן הכי צעיר שמבקיע בליגת האלופות, מייצג את אלופת ספרד במרוץ ל"גולדן בוי".

בין המועמדים שמגיעים מהפרמיירליג ראוי לציין את פיל פודן של מנצ'סטר סיטי, קאלום הדסון-אודוי מצ'לסי ומייסון גרינווד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. חלק מהזוכים הבולטים בפרס משנים עברו הם וויין רוני, ליאו מסי, סרחיו אגוארו, פול פוגבה וקיליאן אמבפה.

אנסו פאטי. גם הוא טוען לפרס (Alex Caparros/Getty Images)
אנסו פאטי. גם הוא טוען לפרס (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי