"לא רוצים שחקן שלא רוצה לשחק אצלנו": מה היעד הבא של מוריבה?

play
אילאש מוריבה ולנסיה | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.4 05:19

הקשר הצעיר הספיק להסתכסך עם ברצלונה, להרגיז את ר.ב. לייפציג ולאכזב בולנסיה. בגרמניה פסלו את חזרתו לשוורים בקיץ והגינאי-ספרדי נמצא בדרך הבטוחה להתרסק

(גודל טקסט)

אילאש מוריבה היה אמור להיות ההבטחה הגדולה הבאה שיצאה מאקדמיית 'לה מאסייה' של ברצלונה. הקשר הגינאי בעל האזרחות הספרדית בלט בגילאים הצעירים של הקטלאנים ועורר עניין רב בין הקבוצות הגדולות של אירופה, ולאחר שעיצבן את המועדון הספרדי בדרישותיו בגיל כה צעיר, הוא נמכר תמורת 16 מיליון יורו לר.ב. לייפציג. הדברים לא השתנו בגרמניה, כשמוריבה רשם רק 6 הופעות בסך הכל במדי השוורים ועזב בהשאלה לולנסיה בינואר של אותה עונה.

גם אצל העטלפים הקריירה של הקשר הבעייתי לא התרוממה עם שער ושני בישולים ב-41 הופעות. בקיץ הוא צפוי לשוב לגרמניה וכנראה שלא יתקבל בזרועות פתוחות אצל מקס אברל, המנהל הספורטיבי של לייפציג: "אנחנו לא רוצים אף שחקן שלא רוצה לשחק עבור המועדון שלנו".

עוד בכדורגל עולמי

בעל הבית משוגע: לא התדמית של גרהאם פוטר נפגעה, אלא של צ'לסי
אנצ'לוטי: "הגיע הזמן שננצח קלאסיקו". צ'אבי: "הם פייבוריטים"
"צ'לסי פנתה ללואיס אנריקה ונאגלסמן, הם המועמדים המובילים"

אילאש מוריבה במדי ר.ב. לייפציג
אילאש מוריבה במדי ר.ב. לייפציג | GettyImages, BSR Agency

לפי דיווחים בספרד, גם ולנסיה לא רוצה להמשיך את ההתקשרות עם מוריבה, כשהסוכנים שלו, מי שהכניסו אותו לבעיית החוזה בברצלונה כבר מגיל צעיר, צפויים הפעם להתגמש יותר על מחירו ולחפש לקשר בן ה-20 מועדון חדש בפרמיירליג או בליגה האיטלקית.

עוד באותו נושא: ולנסיה, ר.ב לייפציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי