מתיאוס ביקר את טוטנהאם: "סחטה את באיירן מינכן עם קיין"

play
חלוץ באיירן מינכן הארי קיין | רויטרס
צפו: עסקת דניאל פרץ, הזוגיות עם נועה קירל ואורח מיוחד מאוד 49:37

שחקן העבר של הבווארים התייחס לסכום ההעברה הגבוה של החלוץ האנגלי וטען: "אני חושב שהוא שווה את זה, אבל ההתנהלות של המועדון האנגלי מגוחכת. זאת התנהגות לא ראויה"

(גודל טקסט)

אחת הסאגות המתישות של חלון ההעברות בקיץ הנוכחי הסתיימה עם הצטרפותו של הארי קיין לבאיירן מינכן, שמאז הספיק להפסיד בסופר קאפ הגרמני ולהשיג ניצחון בכורה במדי הבווארים בפתיחת הבונדסליגה בסוף השבוע האחרון.

החלוץ האנגלי שעבר תמורת כ-100 מיליון ליש"ט מטוטנהאם כבר התאקלם נהדר בגרמניה, אבל יש מי שעוד מבקר את המעבר ולא מסיבות נגד קיין.

לותר מתיאוס, שחקנה של באיירן מינכן לשעבר, טען כי ההתנהלות של התרנגולים מול המועדון הגרמני הייתה מגוחכת: "ראשי באיירן מינכן עשו נכון שבחרו בהארי קיין. אני חושב שהוא מתאים בדיוק כפי שתומאס מולר מתאים, אבל הבעיה הייתה בהתנהלות מול טוטנהאם. הם פשוט סחטו את באיירן, אין דרך אחרת לומר זאת. עוד מיליון, עוד הצעה. הם רצו למכור אותו, אני לא מבין למה הסחיטה הזאת? לבנדובסקי בגיל 33 עזב את באיירן תמורת 42 מיליון ליש"ט, אז למה קיין צריך לעלות 100 מיליון ליש"ט? אני חושב שהוא שווה את זה, אבל טוטנהאם התנהגה לא כראוי".

לותר מתיאוס שחקן נבחרת גרמניה לשעבר
ביקר את טוטנהאם על ההתנהלות במשא ומתן על קיין. מתיאוס | אימג'בנק GettyImages

בינתיים קיין לא מתלונן על פתיחת הקריירה שלו בגרמניה עם שער ובישול בניצחון של באיירן מינכן במחזור הפתיחה, כשכעת גם נולד לו ילד, וכל זה בשבוע הראשון שלו במועדון הפאר הבווארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי