"כל שחקן היה רוצה": המגן הכי לוהט באירופה מפנטז על ריאל מדריד

play
אלכס גרימאלדו | Markus Gilliar / Stringer
צפו: גרימאלדו כבש צמד אדיר, לברקוזן הלוהטת ניצחה 2:3 את הופנהיים 01:56

אלכס גרימאלדו הנהדר שגדל בברצלונה ונמכר בסכום מצחיק לבנפיקה ליסבון, חווה עונה פנומנלית במדי באייר לברקוזן של צ'אבי אלונוסו ולא חושש להצהיר: "ריאל אולי הטובה בעולם, ארצה לשחק בספרד בעתיד"

(גודל טקסט)

באייר לברקוזן מובילה את טבלת הבונדסליגה אחרי פתיחת עונה מסחררת שכוללת עשרה ניצחונות ב-11 מחזורים, כשאחד השחקנים הבולטים שלה הוא המגן אלכס גרימאלדו הספרדי, שהבקיע לא פחות משמונה שערים (שישה בבונדסליגה), סיפק חמישה בישולים בכל המסגרות והתאקלם נהדר בגרמניה אחרי שהצטרף הקיץ בהעברה חופשית מבנפיקה ליסבון הפורטוגלית.

 גרימאלדו בן ה-28, שכבש פעמיים נגד מכבי חיפה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה, כבר מרשה לעצמו לפנטז על מעבר למועדון גדול יותר. אחרי שהחל את הקריירה במחלקת הנוער של בברצלונה, הסתכסך עם המאמן לואיס אנריקה ונמכר לבנפיקה ב-1.5 מיליון יורו בלבד, המגן הצהיר בריאיון כי "ריאל מדריד היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, אולי הטובה ביותר, וכל שחקן היה רוצה לשחק במדים שלה".

לוהט בגרמניה. גרימאלדו | אימג'בנק GettyImages

המגן הסביר: "הייתי רוצה לשחק בספרד בעתיד, כי תמיד רציתי לחזור וזו תהיה הזדמנות לשחק בבית. כרגע, אני שמח בלברקוזן. אני כאן 3 חודשים והכל הולך מצוין, נראה מה יקרה בעתיד".

עוד לפני שהשלים את המעבר ללברקוזן, מי שהוזכרה כמועמדת בולטת לצרפו היא מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, כשגם שמה של ברצלונה, לצד קבוצות גדולות נוספות, עלה כאפשרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי