בחר את הקבוצה הבאה שלו? "פלוריאן וירץ נוטה לחתום במועדון הזה"

play
פלוריאן וירץ | אימג'בנק GettyImages, INA FASSBENDER
הגול של קיין, המהפך של דורטמונד והשלישייה של לברקוזן: צפו בשערים 03:16

על פי כתב "סקיי" גרמניה, ילד הפלא של לברקוזן לא מעוניין בשלב זה לצאת לחו"ל ונוטה לכיוון מעבר לשורות באיירן מינכן, שמבחינתה שואפת לצרפו בקיץ 2024 או 2025, וממתינה להתפתחויות עם מולר ומוסיאלה

(גודל טקסט)

העיתונאי הבכיר פלוריאן פלטנברג מ"סקיי" גרמניה טוען כי פלוריאן וירץ בן ה-20, היהלום הגדול של באייר לברקוזן, נוטה לכיוון מעבר לבאיירן מינכן, כאשר בשלב זה השחקן מעדיף להישאר בגרמניה ולא לצאת לשחק בחו"ל. עוד נטען כי הקשר המוכשר נמצא בראש רשימת הרכש של האלופה לקיץ 2024 או 2025, אך זה תלוי בעתידם של תומאס מולר וג'מאל מוסיאלה שמשחקים על המשבצת שלו. המחיר שלברקוזן צפויה לדרוש עבורו מוערך בכ-130 מיליון יורו.

"מסי כל כך טוב כי הוא יודע מתי צריך לשחק פשוט. לא הכל צריך להיות ראוותני, אבל שחקן צריך לבחור במהלך החכם ביותר, לא בביצוע הראוותני ביותר. זה מה שפלוריאן וירץ יודע לעשות, וזו הסיבה בזכותה הוא מצטיין. עבורי כמאמן הוא מתנה של ממש", אמר עליו מאמנו צ'אבי אלונסו.

כידוע, וירץ המוכשר מצא את הרשת כבר בגיל 17 ו-34 ימים ובכך הפך לכובש הצעיר בתולדות הבונדסליגה. למרות גילו, הוא ערך כבר שמונה הופעות במדי נבחרת גרמניה (והיה רושם יותר אם לא היה נפצע) והעונה הבקיע כבר שלושה שערי ליגה ותרם לפתיחה המופלאה של לברוקזן, שמובילה את הליגה עם 11 ניצחונות ותיקו אחרי 12 מחזורים. האם וירץ וחבריו מסוגלים להתחרות עם סוללת הכוכבים של באיירן על התואר ואולי אף לזכות בו? אם יצליחו לעשות זאת, זו עשויה להיות מתנה פרידה נהדרת לאוהדי לברקוזן לפני המעבר המסתמן בקיץ הבא או בזה שלאחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי