"זה לא יהיה קל": באיירן מינכן תמכור את אלפונסו דייויס למועדון פאר?

play
שחקני באיירן מינכן, הארי קיין, אלפונסו דייויס | GettyImages, Alexander Hassenstein
מי אם לא הוא: הארי קיין כבש, באיירן מינכן ניצחה בקלן 01:42

הבווארים מנהלים משא ומתן "לא פשוט" להארכת חוזהו של הקנדי - וראשי המועדון ממש לא מתכוונים לאבד אותו בחינם אם לא יסכים לחתום. ריאל מדריד להוטה לצרפו וממתינה להתפתחויות

(גודל טקסט)

עתידו של אלפונסו דייויס על הפרק. לפי דיווח של העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג ב"סקי", באיירן מינכן החלה בשיחות עם סוכנו של הקנדי על הארכת חוזהו שיסתיים ב-2025. "הוא שחקן מפתח, אבל המשא ומתן לא יהיה קל", טען פלטנברג שמסקר את אלופת גרמניה.

באותו דיווח טען העיתוני כי אם דייויס לא יסכים להאריך את חוזהו, באיירן תשקול למכור אותו בקיץ הבא, כאשר ראשי המועדון לא מוכנים לאבד אותו בחינם עם סיום חוזהו בעוד כשנה וחצי.

מי שלהוטה מאוד לצרפו וממתינה להתפתחויות היא ריאל מדריד. "אין לו עדיין תג מחיר", הבהיר פלטנברג. על פי טרנספר מרקט, שוויו של המגן השמאלי בן ה-23 מוערך ב-70 מיליון יורו.

דייויס שנולד בגאנה והיגר לקנדה בגיל 5, נרכש על ידי באיירן מינכן ב-2018 והצטרף לשורותיה בינואר 2019. מאז, הוא זכה עם מועדון הפאר הגרמני ב-13 תארים, הפך לאחד המגנים הטובים בעולם ושבר את שיא מהירות הריצה לשחקן בבונדסליגה (36.5 קמ"ש). בנבחרת קנדה, למרות גילו הצעיר יחסית, הוא רשם כבר 41 הופעות, כולל שער ושלוש הופעות במונדיאל האחרון בקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי