שם סוף לשמועות, בינתיים: אביו של וירץ חשף היכן בנו ישחק בעונה הבאה

play
פלוריאן וירץ | Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto / Contributor
צ'אבי אלונסו כובש פסגות גם כמאמן: צפו בכתבה של שרון דוידוביץ' 05:19

המועדונים הכי גדולים באירופה רודפים אחרי היהלום של נבחרת גרמניה, אך הנס-יואכים הבהיר: "מכוונים להישאר בלברקוזן בעונה הבאה". וגם: מי המועמדת המובילה לצרפו בקיץ 2025 וכמה הוא צפוי לעלות?

(גודל טקסט)

באיירן מינכן, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד מתעניינות בפלוריאן וירץ בן ה-20, שמככב במדי באייר לברקוזן ונמצא בפנקס של כל המועדונים הכי גדולים באירופה. למרות ריבוי המחזרות והפיתוי המקצועי והכספי, קשר נבחרת גרמניה צפוי להשאר בקבוצתו הנוכחית גם בעונה הבאה, כאשר רק בקיץ 2025 הוא כנראה יעבור לתחנה הבאה בקריירה, כשנכון לרגע זה המחיר שלברקוזן צפויה לדרוש עבורו מוערך בכ-130 מיליון יורו.

הנס-יואכים וירץ, אביו וסוכנו של פלוריאן, דיבר ב"סקיי" על עתיד בנו והבהיר: "אנחנו מכוונים לכך שהוא יישאר בלברקוזן גם בעונה הבאה". במקביל, בגרמניה מדווחים כי השחקן עצמו מעדיף להישאר בגרמניה ולא לצאת עדיין לחו"ל, כך שמי שנראית כמועמדת הבכירה לצרפו בעוד כשנה וחצי היא באיירן מינכן, שמאמינה כי הוא הדבר הגדול הבא ומייעדת לו תפקיד מרכזי.

וירץ. רוצה להישאר בגרמניה | אימג'בנק GettyImages, Andreas Rentz

בינואר 2020 וירץ הצטרף ללברקוזן מקבוצת הנוער של קלן והוא מחזיק בחוזה עד קיץ 2027. תחת המאמן צ'אבי אלונסו, שמוביל את המועדון לפסגת הבונדסליגה, הפלימייקר הצעיר נהנה מחופש פעולה מוחלט והוא מעורב ישירות ב-16 שערים ב-19 הופעות (שישה גולים ועשרה בישולים).

"מסי כל כך טוב כי הוא יודע מתי צריך לשחק פשוט. לא הכל צריך להיות ראוותני, אבל שחקן צריך לבחור במהלך החכם ביותר, לא בביצוע הראוותני ביותר. זה מה שפלוריאן וירץ יודע לעשות, וזו הסיבה בזכותה הוא מצטיין. עבורי כמאמן הוא מתנה של ממש", אמר עליו צ'אבי אלונסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי