באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר החלוץ הלוהט: "לא סוגר שום דלת"

play
הלהיט של הבונדסליגה. סרו גיראסי | אימג'בנק GettyImages, Sebastian El-Saqqa - firo sportphoto
צפו: קובל גרם ל-2 פנדלים והדף אחד, דורטמונד הפסידה 2:1 לשטוטגרט 02:30

סרו גיראסי הבקיע 17 שערי ליגה בחצי עונה במדי שטוטגרט ומחזיק בסעיף יציאה נמוך במיוחד. גם יונייטד, טוטנהאם וניוקאסל מעוניינת בחלוץ שהבהיר כי "הפרמיירליג היא הליגה הכי תחרותית בעולם"

(גודל טקסט)

סרו גיראסי ממשיך לשגע את אירופה. על פי דיווח ב"סאן", באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר החלוץ של שטוטגרט, ומוכנה לשלם את סעיף השחרור שעומד על 17.5 מיליון יורו בלבד. מי שתצליח לשים את ידה ולהחתים את סגן מלך שערי הבונדסליגה שהבקיע 17 גולים העונה, תזכה בחלוץ שנמצא במגמת עלייה במחיר מציאה. קבוצות נוספות שהוזכרו כמועמדות לצרפו הן מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וניוקאסל.

לאחרונה ניסתה שטוטגרט להאריך את חוזהו של גיראסי ולהגדיל את שכרו ואת סעיף השחרור הנמוך, אלא שהחלוץ בן ה-27 דחה זאת על הסף. "כולם יודעים שהפרמיירליג היא הליגה התחרותית בעולם, אי אפשר להסתיר את זה, אבל אני לא מתכוון לסגור שום דלת כי יש מועדונים גדולים ונהדרים גם מחוץ לאנגליה", אמר השחקן שהתייחס לעתידו. מאמן באיירן, תומאס טוכל, אישר שהמועדון "עובד" על החתמות חדשות בניסיון לחזק את הסגל שלו ורמז שהוא רוצה לצרף שני שחקנים בחלון הקרוב.

שחקן שטוטגרט סרו גיראסי | GettyImages, Sebastian El-Saqqa – firo sportphoto

מאמן שטוטגרט סבסטיאן הנס הודה לאחרונה כי הוא חושש מהאפשרות שגיראסי יעזוב אותו כבר בינואר: "אני חושב שהוא מרגיש מאוד בנוח כאן. כמובן שאני מקווה שהוא יישאר איתנו זמן רב וייהנה כאן, אבל במקרה שלו וגם של אחרים, אתה אף פעם לא יכול לפסול דברים", אמר.

גיראסי נולד וגדל בצרפת וגם שיחק בנבחרות הצעירות, אבל החליט לייצג את גינאה שממנה הגיעו הוריו. בקיץ 2022 הוא נרכש מראן תמורת 9 מיליון יורו, בעונת הבכורה הוא כבש 11 שערים ובעונה הנוכחית הוא מוביל קבוצה שאשתקד כמעט ירדה ליגה אל המקום השלישי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי