בדרך לריאל מדריד? אלפונסו דייויס מדבר לראשונה, ועונה למבקרים

play
שחקני באיירן מינכן, הארי קיין, אלפונסו דייויס | GettyImages, Alexander Hassenstein
באיירן מינכן ניצחה 2:3 את אוגסבורג בדרבי הבווארי והתקרבה לפסגה 02:48

המגן שלא מאריך את חוזהו בבאיירן ומוזכר כמועמד לבלאנקוס, נשאל על הביקורות והירידה ביכולת: "יש מעט מאוד שחקנים שמציגים את אותה יכולת בכל משחק. כשהגעתי לא ספרו אותי, חושב שעמדתי בציפיות"

(גודל טקסט)

עתידו של אלפונסו דייויס נמצא על הפרק כבר תקופה ארוכה. המגן, שבשלב זה מסרב להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן, מבוקש על ידי ריאל מדריד שמפעילה עליו לחצים כבדים ורוצה לצרפו בקיץ הקרוב. כוכב נבחרת קנדה בן ה-23 יהפוך לשחקן חופשי בתום עונת 2024/25 והבלאנקוס רוצים לנצל את העובדה הזו ולרכוש אותו מאלופת גרמניה בסכום נמוך בהרבה מהשווי האמיתי שלו.

בריאיון שהעניק, דייויס התייחס לביקורות שגורסות כי הירידה ביכולת שלו נובעת מכך שהראש שלו לא נמצא במקום הנכון וכי הוא חושב על היעד הבא שלו. המגן אמר: "הגעתי לבאיירן ב-2020 כשחקן לא מוכר ואף אחד לא באמת ספר אותי. לאחר מכן הציפיות ממני כבר היו מאוד גבוהות. אני חושב שעמדתי בהן, אבל לא תמיד, לא בכל משחק. יש מעט מאוד שחקנים שמציגים את אותה יכולת בכל משחק. סגנון המשחק שלי השתנה מאז. קצת פחות תרגילים, קצת פחות דריבל, קצת פחות סיכון. אבל אני מבין דברים טוב יותר היום מאשר לפני ארבע שנים. כמובן שיש לי יותר ניסיון היום, אבל אני עדיין צעיר ואני רוצה להמשיך ללמוד ולהשתפר".

אלפונסו דייויס | Julian Finney – UEFA/UEFA via Getty Images

בצל השמועות, דייויס הבהיר: "נוח לי כאן. אני משחק בקבוצה מדהימה, באחד המועדונים המובילים באירופה. עתידי? אני מרוכז בהצלחת הקבוצה ונותן את הכל למען האוהדים שלנו".

דייויס שנולד בגאנה והיגר לקנדה בגיל 5, נרכש על ידי באיירן ב-2018 והצטרף לשורותיה בינואר 2019. מאז, הוא זכה עם מועדון הפאר הגרמני ב-13 תארים, הפך לאחד המגנים הטובים בעולם ושבר את שיא מהירות הריצה לשחקן בבונדסליגה (36.5 קמ"ש). בנבחרת קנדה, למרות גילו הצעיר יחסית, הוא רשם כבר מעל 40 הופעות, כולל שער ושלוש הופעות במונדיאל האחרון בקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי