באיירן מינכן לא תפטר את טוכל. גורצקה: "מרגיש כמו סרט אימה"

play
תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron
האליפות בורחת: אופמקאנו שוב גרם לפנדל והורחק, באיירן נכנעה 3:2 לבוכום 03:29

ה-3:2 לבוכום היה ההפסד השלישי ברציפות של הבווארים, שרחוקים שמונה נקודות מפסגה. המאמן עדיין לא יודח: "הכל הלך נגדנו. אליפות? כרגע זה לא מאוד ריאלי". קימיש ועוזר המאמן כמעט התעמתו פיזית

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן במשבר קשה. אחרי התבוסה ללברקוזן במשחק העונה וההפסד מול לאציו שסיבך אותם בשמינית גמר ליגת האלופות, היום (ראשון) הבווארים הפסידו 3:2 בבוכום וכעת לברקוזן המוליכה מובילה עליהם בשמונה נקודות כשנותרו עוד 12 מחזורים לסיום. למרות השבוע הגרוע שעבר על אלופת גרמניה ב-11 העונות האחרונות, במועדון אין כוונה לפטר את תומאס טוכל.

הבווארים הודיעו על ביטול מסיבת העיתונאים של טוכל בסיום המשחק, ורבים חשבו כי זהו סימן לכך שההודעה על הפיטורים קרובה. לאחר מכן התברר כי הביטול נבע מכך שבשל תוספות הזמן הארוכות (14 דקות במחצית הראשונה ושמונה בשנייה) הייתה סכנה לכך שהם יפספסו את הטיסה חזרה למינכן. מספר דקות לאחר מכן אישר העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג שטוכל יישאר בתפקידו, לפחות בינתיים.

שחקני באיירן מינכן לאון גורצקה, תומאס מולר, הארי קיין
"סרט אימה". גורצקה עם מולר וקיין | רויטרס

טוכל בעצמו לא מתכוון להתפטר ולהרים ידיים, ובמבחינתו ההפסד בבוכום היה שונה לגמרי משני הקודמים: "הפסדים כאלה אינם הוגנים, הרבה הלך נגדנו היום. אני מאמין שאם היינו משחקים את המשחק הזה עוד חמש פעמים, היינו מנצחים חמש פעמים". המאמן גם נשאל על הסיכויים לזכות באליפות, ושאב השראה מסגירת הפער מדורטמונד אשתקד: "אליפות? כרגע זה לא מאוד ריאלי, אבל בעונה שעברה קיווינו עד השנייה באחרונה וזה עבד. בגלל זה אנחנו ממשיכים להאמין גם עכשיו, אבל בשביל זה נצטרך לחזור לעצמנו".

קשר הקבוצה לאון גורצקה נשמע מדוכא מהסיטואציה: "זה מרגיש כמו סרט אימה שלא ייגמר, הכל הולך נגנדו כרגע. אנחנו עושים יותר מדי טעויות אישיות. אליפות? כרגע קשה להאמין בזה. זו גם לא השאלה שאנחנו צריכים לענות עליה כרגע, אנחנו צריכים לחזור לרמה שלנו". בסיום המשחק נרשמה שיחה עצבנית על כר הדשא בין קשר הקבוצה יוזואה קימיש לעוזר המאמן ז'ולט לב, שכמעט גלשה לעימות פיזי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי