אכזבה לליברפול ולבאיירן: ההצעה המפתיעה שצ'אבי אלונסו עשוי לקבל

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages

לאחר שנודע כי יורגן קלופ ותומאס טוכל לא ימשיכו בעונה הבאה בצמד מועדוני העל, שמו של הספרדי עלה כמועמד המוביל לרשת את מקומם של אחד מהשניים על הקווים. כעת, ייתכן כי המאמן עשוי להישאר לעונה נוספת בבאייר לברקוזן

(גודל טקסט)

בזמן שהוא קרוב לאליפות היסטורית ובלתי נשכחת יחד עם באייר לברקוזן, צ'אבי אלונסו מסתמן כשם החם ביותר בבורסת המאמנים של אירופה לקראת העונה הבאה. לאחר שנודע כי יורגן קלופ ותומאס טוכל לא ימשיכו בעונה הבאה בליברפול ובבאיירן מינכן (בהתאמה), שני מועדוני העל מחפשים מאמן חדש שייקח את המושכות על הקווים, כאשר המאמן הספרדי של מוליכת הבונדסליגה נראה כמועמד המוביל לרשת את מקומם של שני הגרמנים.

עם זאת, המנהל המקצועי של לברקוזן, סיימון רולפס, הצהיר כי הוא מאמין שאלונסו יישאר בקבוצה גם עם תחילת העונה הבאה, ולא יעזוב בתום העונה הנוכחית, לא משנה כיצד היא תסתיים: "אני נשאר אופטימי. צ'אבי יודע מה הוא מקבל כאן במועדון, והוא אמר את זה בעצמו לא מעט פעמים".

אם וכאשר הספרדי בן ה-42 אכן יחליט להישאר בתפקידו כמאמן באייר לברקוזן גם בעונה הבאה, באיירן מינכן וליברפול ייאלצו כמובן לפנות למאמנים אחרים הזמינים בשוק. כך או כך, לאלונסו עדיין נותרה המשימה החשובה ביותר: זכייה באליפות גרמניה ראשונה אי פעם עבור קבוצתו.

התלמיד יתעלה על המורה? אלונסו | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי