ברצלונה כבר עוקבת: כוכב באיירן התייחס לשמועות בנוגע לעתידו

play
שחקני באיירן מינכן הארי קיין, סרג' גנאברי | GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו: הארי קיין כיכב, באיירן מינכן הוציאה עצבים עם 1:8 אדיר על מיינץ 02:58

בצל סירובו להאריך את חוזהו מעבר לסוף העונה הבאה, במינכן כבר חוששים כי הקשר לא יישאר במועדון עוד זמן רב. אלופת ספרד שמה עליו עין

(גודל טקסט)

לג'ושוע קימיך היו עונות טובות יותר בבאיירן מינכן מאז הצטרף אליה בקיץ 2015. הקשר הגרמני לא זוכה להרבה אמון מצד מאמנו תומאס טוכל, וכתוצאה מכך התחילו להישמע לא מעט קולות הטוענים כי קימיך לא יישאר בבאיירן מעבר לתום חוזהו הנוכחי, שנגמר בסוף העונה הבאה.

למרות זאת, ייתכן כי דווקא חישוב המסלול מחדש אליו באיירן הולכת בקיץ הקרוב יהיה זה שבסופו של דבר ישאיר את הקשר בן ה-29 מחוץ לאליאנץ ארנה. תומאס טוכל כבר התבשר כי לא ימשיך לעונה נוספת על הקווים, וגם מבחינת סגל השחקנים אלופת גרמניה הנצחית צפויה לערוך לא מעט שינויים משמעותיים.

הארי קיין, שבכל הקריירה שלו טרם הניף תואר אחד לרפואה, דווקא היה רוצה לראות את קימיך ממשיך בקבוצה בשל ניסיונו הרב בזכייה בתארים, ועובדה זו עשויה להיות כבדת משקל כשידונו בבאיירן בעתידו של קימיך. "באופן כללי, המצב שלי ברור- אני עדיין תחת חוזה. בשבילי, הדבר החשוב ביותר הוא להראות את היכולות שלי על המגרש, ואז נראה מה יקרה. עדיין נותרה לי יותר משנה בחוזה, אז אני רגוע. לא כל כך נורא כאן", התלוצץ בסיום הגרמני ולא פיזר יותר מדי רמזים לגבי עתידו. אחת המועמדות הבולטות שסימנה את הקשר היא ברצלונה, שעל פי דיווחים שונים בכלי תקשורת בספרד צפויה לנסות להחתימו כבר הקיץ.

ג'ושוע קימיך | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי