"אני לא אתקשר אליו": הסיבה שמועדון הפאר לא לוקח בחשבון את יורגן קלופ

play
החתיכה החסרה בפאזל? יורגן קלופ | רויטרס
צפו: צמד ובישול למוסיאלה ב-2:5 של באיירן מינכן על דרמשטאדט 03:38

המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן סיפר מדוע מאמן ליברפול אינו מועמד להחליף את תומאס טוכל, ולא הכחיש את מועמדותו של מוריניו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי ההודעה כי תומאס טוכל יעזוב בסיום העונה, באיירן מינכן עדיין מחפשת מאמן ולא מעט שמות נזרקים לאוויר מאז. מקס אברל, המנהל הספורטיבי של המועדון, הסביר לתקשורת הגרמנית מדוע יורגן קלופ שכידוע יעזוב את ליברפול בקיץ, אינו נלקח בחשבון מבחינת הבווארים.

"אני לא אתקשר אליו", הבהיר אברל בנוגע לקלופ והסביר מה עומד מאחורי ההצהרה: "הוא אמר במסיבת העיתונאים שאין לו אנרגיה, ואני יודע טוב מאוד מה זה אומר. מעטים האנשים שיכולים לשפוט את זה יותר טוב ממני, כי עברתי את זה בעצמי וזו הסיבה שהוא כלל לא נלקח בחשבון".

יכול לפנטז על המשרה בבאיירן? מוריניו | רויטרס

על ז'וזה מוריניו שפוטר מרומא, אמר אברל במשפט קצר: "כמובן שאנחנו מסתכלים על מאמנים שזמינים כרגע". כשנשאל על המועמדים הרבים שמוזכרים בתקשורת לאחרונה, השיב: "היו יותר מארבעה שמות ברשימה שלי, אבל לא 40", והוסיף כי יש על הפרק גם "רעיונות יוצא דופן".

למעט מוריניו, צ'אבי אלונסו, זינדין זידאן ואולה גונאר סולשיאר הם השמות הבולטים והמוכרים שמוזכרים בתקשורת העולמית כמועמדים מובילים לאימון באיירן מינכן, שממש לא ממהרת לקבל החלטה: "העניין הוא לקבל החלטה חכמה ולא מהירה", הבהיר המנהל הספורטיבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי