גם טוכל כבר מודה: "ברכות לבאייר לברקוזן על הזכייה באליפות"

play
תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן | GettyImages
צפו: באיירן מינכן הפסידה 2:1 נגד דורטמונד, וככל הנראה גם את האליפות 03:44

מאמנה של באיירן מינכן איבד תקווה במאבק על התואר אחרי שהפער בפסגה צמח ל-13 נקודות. קימיש זעם אחרי ההפסד לדורטמונד: "לא מקובל, שיחקנו כמו במשחק ידידות"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי 11 עונות רצופות בשליטה דומיננטית שהבונדסליגה הגרמנית מעולם לא ראתה, צפויה להיות העונה אלופה חדשה בדמותה של באייר לברקוזן. הקבוצה של צ'אבי אלונסו ניצחה 1:2 את הופנהיים, אך הבשורה האמיתית הגיעה מאוחר יותר כשבאיירן מינכן אירחה את בורוסיה דורטמונד ל"קלאסיקר" ורשמה הפסד ראשון מולה עם 2:0 כואב אחרי 11 משחקים רצופים בין השתיים בכל המסגרות.

הפער בפסגת הטבלה צמח ל-13 נקודות עם 7 מחזורים לתום העונה ו-21 נקודות שנותרו בקופה, ובזמן שהאלופה הבווארית רשמה את הפסדה החמישי העונה, למוליכת הטבלה עדיין אין אפילו אחד כזה. לקינגסלי קומאן, שמאז שעלה לבוגרים במדי פריז סן ז'רמן לא הפסיד אליפות אחת מאז 2013, זה היה ההפסד הראשון נגד דורטמונד מאז חתם בבאיירן.

הארי קיין באיירן מינכן
התואר אבד רשמית? קיין | אימג'בנק GettyImages

תומאס טוכל, המאמן שיעזוב את הקבוצה הבווארית בתום העונה, הודה בסיום שסיפר האליפות נגמר: "ברכות לבאייר לברקוזן. זה לא היה משחק ברמה גבוהה. לצערי, היה חסר לנו מהירות ותשוקה. חשבנו בשבועות האחרונים שלא נציג עוד פעם יכולת כזאת. הייתה לנו מחשבה אחרת לגמרי, אבל לא הצלחנו להשלים את המשימה".

גם סוון אולרייך שהחליף את מנואל נוייר הספיד את סיכויי האליפות של באיירן: "אנחנו לא צריכים לדבר על התואר. אנחנו נמצאים 13 נקודות מאחורי לברקוזן ואין לנו שום דבר לעשות בנידון. לברקוזן עושה דברים מצוין ומנצחת את המשחקים שלה בצורה 'מלוכלכת'".

יוזואה קימיש באיירן מינכן
"שיחקנו כמו במשחק ידידות". קימיש | אימג'בנק GettyImages

יוזואה קימיש, קפטן הקבוצה, הצטרף והסתכל הלאה לקראת רבע גמר ליגת האלופות נגד ארסנל: "אני תוהה איך אפשר להציג הופעה כזאת. זה לא מקובל מבחינתי. זה היה כמו משחק ידידות בצורה ששיחקנו. אנחנו השחקנים צריכים ללכת הביתה ולשאול את עצמנו שאלות. אם נמשיך לשחק ככה, יהיה לנו קשה גם נגד היידנהיים בשבוע הבא וגם בדרך לליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי