ממשיכה לעשות היסטוריה: עוד שוויון דרמטי ללברקוזן הבלתי מנוצחת

play
רוברט אנדריך באייר לברקוזן | GettyImages
צפו: בדרך לשיא מדהים? הארי קיין הלוהט הוביל את באיירן מינכן לניצחון 02:24

אנדריך העניק לאלופה נקודה (90+7) אחרי פיגור כפול מול שטוטגרט בעוד דרמה שהסתיימה ב-2:2, עם משחק 46 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את פרנקפורט, לייפציג גברה 1:4 על דורטמונד במאבק על המקום הרביעי

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בבונדסליגה הגרמנית בשבת הציג מספר מאבקים קריטיים על הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה, עם משחקי צמרת בין כל שש הקבוצות הראשונות. האלופה באייר לברקוזן שוב השיגה שוויון דרמטי ונותרה בלתי מנוצחת מול שטוטגרט, באיירן מינכן השנייה גברה על איינטרכט פרנקפורט השישית ור.ב. לייפציג הרביעית הביסה את דורטמונד במאבק ישיר על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

ר.ב. לייפציג – בורוסיה דורטמונד 1:4

לא ברור כמה משמעות הייתה למשחק הזה, אבל לייפציג הראתה שאכן מגיע לה המקום הרביעי. נראה כי גרמניה תקבל את הכרטיס החמישי לליגת האלופות על פי ביצועי הקבוצות העונה, מה שיעניק גם לדורטמונד את הכרטיס אם תסיים במקום החמישי. עם זאת, היום דורטמונד הראתה שהראש שלה כנראה בליגת האלופות, כשנכנעה ללייפציג בפעם ה-6 מתוך 7 המפגשים האחרונים ביניהן. סאנצ'ו עוד העניק יתרון מוקדם לאורחת (20), אבל אופנדה (23), ששקו (45), סימאקן (46) ובאומגרטנר (80) חגגו מול ההרכב החסר של הצהובים שחורים.

מוחמד סימאקן, שחקן לייפציג, חוגג
בקלות. לייפציג חוגגת | אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן – איינטרכט פרנקפורט 1:2

באיירן מינכן איבדה את האליפות, אבל לה ולהארי קיין יד עוד על מה להילחם. מלבד לעובדה שהקבוצה העפילה לחצי גמר ליגת האלופות, החלוץ האנגלי ממשיך את העונה המדהימה שלו, אולי בדרך לשיא היסטורי. היום קיין כבש עוד צמד, והאנגלי, שפתח למרות העומס, רשם ציון דרך מרשים ושיא קריירה: 42 שערים בעונה בכל המסגרות. הוא כבש מול 16 מתוך 17 יריבות מולן שיחק בבונדסליגה בעונה הראשונה שלו בגרמניה, הישג שרק לבנדובסקי וגרד מולר רשמו. עם 35 שערים בליגה העונה, הוא זקוק לעוד 6 שערים בשלושת המחזורים שנותרו כדי להשתוות לשיא ההיסטורי שקבע רוברט לבנדובסקי. האם האנגלי יצליח? בעונה הנוכחית שלו, בליגה הגרמנית, אי אפשר לדעת.

הארי קיין כובש במדי באיירן מינכן
לא מפסיק לכבוש. קיין | אימג'בנק GettyImages, ALEXANDRA BEIER/AFP

באייר לברקוזן – שטוטגרט 2:2

אחרי עוד שני שערי שוויון דרמטיים ששמרו את העונה המפלצתית של האלופה החדשה ללא הפסדים בכל המסגרות, לברקוזן רצתה להמשיך ולנפץ את השיא של עצמה, ולשם כך היא תקווה לא להפסיד גם לשטוטגרט השלישית. צ'אבי אלונסו ערך רוטציה לפני חצי גמר הליגה האירופית מול רומא בחמישי, וראה את הקבוצה שלו נקלעת תוך עשר דקות לפיגור כפול. בדקה ה-47 כריס פורייך העלה את שטוטגרט ליתרון וכעבור 10 דקות זה היה דניז אונדב עם השני של האורחת שניצל טעות בהגנה והכפיל. אלחנדרו גרימאלדו סידר לאמין אדלי בדקה ה-62 את השער המצמק, אבל זה כבר היה נראה אבוד כשהשופט סימן על חמש דקות תוספת זמן. בדיוק כמו נגד בורוסיה דורטמונד במחזור הקודם, שוב לברקוזן הייתה זקוקה לדקה ה-90+7 כשרוברט אנדריך בעט כדור שפגע בהגנת שטוטגרט ומצא את הרשת בדרך למשחק ה-46 ברציפות ללא הפסד של האלופה שממשיכה לעשות היסטוריה.

משחקים נוספים:

בוכום – הופנהיים 2:3 אוגסבורג – ורדר ברמן 3:0 פרייבורג – וולפסבורג 2:1

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן
אפילו הוא לא מאמין. אלונסו | אימג'בנק GettyImages

משחקי יום ראשון בבונדסליגה הגרמנית:

בורוסיה מנשנגלדבאך – אוניון ברלין מיינץ – פ.צ. קלן דרמשטאדט – היידנהיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי