הלוז'ק בישל שלישייה, לברקוזן חזרה לנצח עם 1:5 מוחץ על פרנקפורט

play
שחקני באייר לברקוזן חוגגים עם גרניט ג'אקה | GettyImages, Alex Grimm
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.5 07:52

אלונסו נותר בלתי מנוצח וסגר חשבון עם הקבוצה שהביסה אותו בתחילת הקדנציה. בתחתית, בוכום גברה 3:4 על אוניון ברלין, מיינץ לא ניצלה זאת ב-1:1 מול היידנהיים

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בגרמניה ננעל הערב (ראשון) בתום שלושה משחקים. האלופה באייר לברקוזן נותרה בלתי מנוצחת אחרי שמחצה את פרנקפורט. בתחתית, בוכום ניצחה 3:4 חשוב את אוניון ברלין.

איינטרכט פרנקפורט – באייר לברקוזן 5:1

צ'אבי אלונסו חזר לאצטדיון בו ספגה קבוצתו 5:1 במשחקו השני בלבד כמאמן לברקוזן, וסגר חשבון עם הנשרים בדיוק באותה התוצאה, ששמה קץ לרצף של חמישה ניצחונות ביתיים לפרנקפורט במפגשי הליגה בין הקבוצות והחזירה את האורחים למסלול הניצחונות בליגה אחרי שתי תוצאות תיקו דרמטיות. שוער האלופה לוקאש הראדצקי ערך הופעה 292 בבונדסליגה ועקף את יאן זומר כדי להפוך לשוער הזר עם הכי הרבה הופעות בתולדות המפעל. אדם הלוז'ק בישל שלושה שערים הערב: את הראשון לגרניט ג'אקה (12), את השני לפטריק שיק (44) ואת הרביעי לג'רמי פרימפונג (77). אקסקיאל פלאסיוס (58) וויקטור בוניפייס (89) הוסיפו את השלישי והחמישי בהתאמה בפנדלים מוצלחים.

אקסקיאל פלאסיוס חוגג עם שחקני באייר לברקוזן
לברקוזן חזרה לנצח, ועל הדרך סגרה חשבון עם יריבתה. פלאסיוס חוגג | GettyImages, Alex Grimm

אוניון ברלין – בוכום 4:3

אחרי שהפתיעה את הופנהיים במחזור הקודם, בוכום השיגה ניצחון שני רצוף ועשתה צעד חשוב לעבר הבטחת ההישארות בליגה הבכירה, לא לפני שסיבכה את מה שהיה אמור להיות ניצחון קליל. להפסקה ירדה האורחת ביתרון 0:3 משערים של מקסימיליאן ויטק (16, 31) וקוון שלוטרבק (37), אלא שיורבה ורטסן (59) וכריס בדיה (63) החזירו את אוניון ברלין לתמונה. פיליפ הופמן (70) כבש את הרביעי של בוכום ובנדיקט הולרבאך צימק שוב (74), אבל זה לא הספיק למארחת שאולי תיאלץ לעבור את משחקי המבחן כדי להימנע מירידת ליגה.

היידנהיים – מיינץ 1:1

מיינץ הייתה עוקפת את אוניון ברלין ומטפסת למקום ה-15 אם הייתה מנצחת את הקבוצה שהבטיחה את הישארותה בליגה, אבל לא השכילה לשמור על היתרון מהמחצית הראשונה ותצטרך לצבור נקודות בשני מחזורי הסיום בתקווה שזה יספיק לה כדי לטפס בטבלה לפחות מקום אחד. ג'ונתן בורקרדט כבש ראשון בדקה ה-37, קליינדיינסט כפה שוויון וחלוקת נקודות כשאיזן בדקה ה-65.

ביום חמישי תעלה באייר לברקוזן לגומלין חצי גמר הליגה האירופית נגד רומא (22:00, ספורט4), אותו תארח עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי