דניאל פרץ ערך הופעת בכורה בבונדסליגה, באיירן שבה למקום השני

play
דניאל פרץ שוער באיירן מינכן מחליף את מנואל נוייר | רויטרס
צפו: דניאל פרץ ערך בכורה בבונדסליגה, באיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג 03:02

השוער הישראלי החליף את נוייר בדקה ה-74, כשהבווארים ניצחו 0:2 את וולפסבורג במשחק הביתי האחרון של טוכל. שער בכורה לזבונארק

(גודל טקסט)

המחזור הלפני-אחרון בבונדסליגה עמד הערב (ראשון) בסימן הופעה היסטורית של דניאל פרץ, שהפך לשוער הישראלי הראשון בליגה הגרמנית הבכירה ולישראלי הראשון שמשחק עבור מועדון הפאר באיירן מינכן במסגרת הליגה. פרץ נכנס בדקה ה-74 והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על וולפסבורג, כאשר הבווארים שבו למקום השני בטבלה לעיני כ-75 אלף צופים. הופנהיים התקדמה למקום השביעי עם שישייה מוחצת במגרשה של נועלת הטבלה דרמשטאדט. את המחזור חתמה האלופה באייר לברקוזן עם 0:5 אדיר על בוכום.

דניאל פרץ שוער באיירן מינכן מחליף את מנואל נוייר
דניאל פרץ שוער באיירן מינכן מחליף את מנואל נוייר | רויטרס

באיירן מינכן – וולפסבורג 0:2

דקות בודדות הפרידו בין באיירן מינכן לגמר ליגת האלופות – הישג שהיה יכול להמתיק מעט את העונה המרה שהיא עוברת בכל המסגרות – אבל אז ריאל מדריד הציגה שוב את הווינריות המפורסמת שלה והותירה את הבווארים ללא תואר העונה. כל שנותר לבאיירן זה לסיים במקום השני, אליו היא חזרה בזכות ניצחון במשחקו האחרון של תומאס טוכל באליאנץ ארנה, שהיה גם הראשון של דניאל פרץ בבונדסליגה. השוער הישראלי, ששיחק העונה רק בגביע מול מונסטר בסוף ספטמבר, החליף בדקה ה-74 את מנואל נוייר והופיע לראשונה לעיני הקהל הביתי. בכורה בליגה באותו משחק בו נוייר ערך את הופעתו ה-500.

וולפסבורג, שהצליחה לשרוד בזכות הגעתו של רלף האזנהוטל וניצחה בשלושת המחזורים הקודמים, מחזיקה במאזן כנוע במינכן: 29 הפסדים ב-31 ביקורים. היא לקחה לבאיירן נקודה במשחק חוץ רק ב-3:3 בדצמבר 2001 וב-2:2 בספטמבר 2017. הערב כאמור היה ההפסד ה-29, כשטוכל נתן הזדמנות ראשונה בהרכב לקרואטי בן ה-19 לוברו זבונארק, שהחזיר עם שער בכורה כבר בדקה הרביעית כשבעט לקורה ופנימה אחרי מסירה של אלפונסו דייויס. לאון גורצקה הכפיל בדקה ה-13 ושער של הספרדי בריאן סראגוסה נפסל חמש דקות לאחר מכן. פרץ נכנס כאמור ל-16 הדקות האחרונות ולא עמד בסכנה, כשהאורחים כלל לא בעטו למסגרת במחצית השנייה.

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן חולף ליד אוהד עם שלט תודה
הקהל אמר תודה. תומאס טוכל | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
לוברו זבונארק שחקן באיירן מינכן חוגג שער
חגג כבר בפתיחה. לוברו זבונארק | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
אילאס בבו שחקן הופנהיים חוגג שער
אילאס בבו שחקן הופנהיים חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

דרמשטאדט – הופנהיים 6:0

האורחת התעללה ביורדת האומללה עם חמישייה כבר במחצית הראשונה והבטיחה כמעט סופית כרטיס לאירופה. היא התקדמה למקום השביעי שמספק כרגע כרטיס לקונפרנס ליג ועוד יכול להשתדרג לליגה האירופית (אם לברקוזן תזכה בגביע על חשבון קייזרסלאוטרן מליגת המשנה) ואז גם המקום השמיני יהיה שווה אירופה. אילאס בבו החל בחגיגה כשעבר בקלות את השוער והרשית בדקה השנייה, ארבע דקות לאחר מכן המגן הצ'כי פאבל קאדז'אבק בישל למקסימיליאן באייר ואז גם כבש בעצמו מזווית קשה (22). הבלם אוזאן קבאק נגח את הרביעי (26) ובאייר השלים צמד (44) מבישול של בבו שחגג צמד משלו בשער היחיד שנכבש במחצית השנייה (51). הפסד בית שביעי ברציפות לדרמשטאדט, שהשיגה רק נקודה כמארחת ב-2024.

במחזור הנעילה של הבונדסליגה:

הופנהיים – באיירן מינכן לברקוזן – אוגסבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי