אלונסו: "נצטרך זמן להבין מה עשינו". המועדון עקץ את שאר הקבוצות

play
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן עם צלחת האליפות | אימג'בנק GettyImages
צפו: לברקוזן הביסה 0:5 את בוכום והגיעה ל-50 משחקים רצופים ללא הפסד 03:02

מאמנה של באייר לברקוזן התמוגג אחרי הבטחת האליפות ללא הפסדים: "רוצים לתת לאוהדים עוד סיבות לחגוג עד סיום העונה. נכנסנו לספרי ההיסטוריה". וגם, העוול ההיסטורי שתוקן

(גודל טקסט)

העונה ההיסטורית של באייר לברקוזן הגיעה אתמול (שבת) לסיומה, לפחות בגזרת הבונדסליגה עם הנפת צלחת האליפות הראשונה בתולדות המועדון. הקבוצה של צ'אבי אלונסו סיימה את העונה עם 90 נקודות ובמאזן של 28 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו וללא הפסדים והפכה לשלישית אי פעם לעשות זאת אחרי יובנטוס, מילאן וארסנל.

ללברקוזן נותרו עדיין שתי משימות ענקיות עם גמר הגביע הגרמני נגד קייזרסלאוטרן מליגת המשנה וגמר הליגה האירופית נגד אטאלנטה, שיוכלו להשלים לקבוצה של אלונסו טרבל היסטורי וללא הפסדים באף מסגרת. בניצחון 1:2 על אוגסבורג במחזור הסיום, לברקוזן עלתה למאזן של 51 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, רצף היסטורי שעשוי בהמשך לשבור שיאים נוספים.

הקבוצה שזכתה ללעג רב משאר קבוצות הבונדסליגה במשך השנים על אי ההצלחה, ואף קיבלה את הכינוי "Neverkusen", חגגה ברשתות החברתיות עם התיוגים: "Winnerkusen" ו-"Bayer 04 Neverlusen", בתגובה לאותו לעג שספגה במשך השנים.

צ'אבי אלונסו מניף את צלחת האליפות עם שחקני באייר לברקוזן
בלתי מנוצחים | GettyImages

המאמן הספרדי חגג עם שחקניו ובסיום סיכם את התואר הראשון, ואולי לא האחרון שלו העונה: "לעולם לא נשכח את היום הזה, זה לגמרי הגיע לנו. בסופו של דבר, אנחנו בלתי מנוצחים. זאת היתה המטרה כבר במשך תקופה. האוהדים יכולים לחגוג היום ואנחנו רוצים לתת להם עוד סיבות לחגוג עד סיום העונה. נהנה מזה היום ונתאושש מחר. זה היה יום חשוב עבור המועדון הזה. זה לא יאומן, נצטרך זמן להבין מה עשינו פה".

אלונסו הוסיף והתייחס לשיאים שהשיגו ואלה שהם שואפים להגיע אליהם: "להגיע ל-90 נקודות זה מרשים מאוד. השיא הוא 91, פספסנו בקצת, אבל להישאר בלתי מנוצחים זה יוצא מן הכלל. ההישג הזה מדהים לא רק בגרמניה, אלא בכל אירופה. ממחר אנחנו מביטים אל עבר המטרה הבאה שלנו. השבוע הבא הוא מיוחד עם ההזדמנויות האלה. הקבוצה שלנו הכניסה את עצמה לספרי ההסיטוריה של הבונדסליגה. בעוד 20 שנים נסתכל אחורה כולנו ונוכל לומר – 'וואו, היינו שם'".

באייר לברקוזן תפגוש את אטאלנטה בגמר הליגה האירופית ביום רביעי (22:00, ספורט1), ובשבת את קייזרסלאוטרן בגמר הגביע הגרמני (21:00).

עוד באותו נושא: באייר לברקוזן, צ'אבי אלונסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי