רביעיות לדורטמונד ולייפציג בגביע, נוסא כבש תוך דקה בבכורה

play
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | רויטרס
צפו: צמד של מולר ושערים של קומאן וקיין העלו את באיירן לשלב הבא בגביע 01:56

הצהובים-שחורים חגגו 1:4 על פיניקס לובק בבכורה של שאהין כמאמן ראשי, הרכש המבטיח של לייפציג הרשית ב-1:4 על אסן וסימונס הוסיף שער במבצע אישי

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

קבוצות הבונדסליגה ממשיכות לדלג על פני השלב הראשון בגביע הגרמני, שבוע לפני מחזור הפתיחה בליגה. אחרי הרביעייה הקלילה של באיירן מינכן על אולם בשישי, חגגה הערב (שבת) בורוסיה דורטמונד רביעייה משלה עם 1:4 בחוץ על פיניקס לובק מהליגה הרביעית. ולדמאר אנטון, בלם הרכש משטוטגרט, מצא את הרשת כבר בדקה השלישית ואמרה ג'אן (31) ויוליאן בראנדט (45+1) הבטיחו לנורי שאהין ניצחון בכורה כמאמן ראשי בקבוצה בה שיחק, עוד לפני סיום המחצית הראשונה. אובינה אילוקה צימק עם שער נהדר בדקה ה-55, אבל הברזילאי החדש יאן קואוטו בישל בדקה ה-62 לז'וליאן דוראנוויל בן ה-18, שנכנס יחד איתו שלוש דקות קודם לכן וחתם את תוצאת המשחק.

ולדמאר אנטון שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער
לא חיכה יותר מדי. ולדמאר אנטון | רויטרס

ר.ב. לייפציג גברה באותה תוצאה על רוט וייס אסן מהליגה השלישית. המארחת הפתיעה עם שער מהיר של ראמיין סאפי בדקה השנייה, אבל בנימין ששקו נגח את השוויון בדקה ה-12 והכין ללואיס אופנדה שהפך בדקה ה-40. הרכש המדובר אנטוניו נוסא בן ה-19 נזקק לדקה אחת על המגרש כדי לסיים מתפרצת עם שער בכורה בדקה ה-84, והמבשל צ'אבי סימונס סגר עניין עם מבצע אישי שתי דקות לסיום.

אנטוניו נוסא שחקן ר.ב. לייפציג כובש שער
הציפיות רק הולכות וגדלות. אנטוניו נוסא עם שער הבכורה | אימג'בנק GettyImages, Frederic Scheidemann

משחקים נוספים:

אוסנברוק – פרייבורג 4:0 וילינגן – היידנהיים 4:0 אווה – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1 גרייפסוולד – אוניון ברלין 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי