תומאס מולר עשה היסטוריה, היידנהיים בפסגת הבונדסליגה

play
שחקן באיירן מינכן תומאס מולר | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו בתקציר: תומאס מולר עשה היסטוריה וכבש, באיירן ניצחה את פרייבורג 02:12

הכוכב הוותיק הפך לשיאן ההופעות של באיירן (710) ואף כבש ב-0:2 על פרייבורג, קיין הרשית ראשון. 0:4 לקבוצה של שמידט על אוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור השני בבונדסליגה הגרמנית הסתיים היום (ראשון) עם שני משחקים. תחילה היידנהיים הביסה 0:4 את אוגסבורג ולאחר מכן רשמה באיירן מינכן 0:2 על פרייבורג.

באיירן מינכן – פרייבורג 0:2

אחרי ה-2:3 הקשה נגד וולפסבורג במחזור הפתיחה, הבווארים סימנו וי על משחק הבית הראשון של העונה. הארי קיין שקיבל לפני המשחק את גביע מלך השערים של 2023/24 כבש מול הקבוצה היחידה שהוא לא מצא את הרשת שלה בעונה שעברה, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-38. ואז הגיע ררגע היסטורי: בדקה ה-59 עלה תומאס מולר מהספסל ורשם את משחקו ה-710 במדי באיירן מינכן – שיא כל הזמנים במועדון. אלא שהכוכב הוותיק התעקש להוכיח שכוחו עוד במותניו ובדקה ה-78 קיבל כדור עומק יפה מסרג' גנאברי, ומתוך הרחבה הפציץ פנימה את ה-0:2. בדקה ה-90+6 קיבלה האורחת פנדל, אך לוקאס הולר הפגיז מעל המסגרת.

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר
שחקן באיירן מינכן תומאס מולר | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

היידנהיים – אוגסבורג 0:4

אחרי שהפתיעה וסיימה את העונה שעברה במקום השמיני, הקבוצה הצנועה של פרנק שמידט מסתמנת גם כאחת ההפתעות הגדולות של 2024/25. אחרי ה-0:2 על סט. פאולי במחזור הפתיחה, התפוצצה המארחת ועלתה לפסגת הטבלה – לפחות באופן זמני. פול וואנר שפתח בסערה את העונה (ארבעה שערים וארבעה בישולים בארבעה משחקים בכל המסגרות) הרשית ראשון (9, בפנדל) ובהמשך בישל לאדריאן בק (69). גם לאו סיינזה (30) ומקסימיליאן בראוניג (73) כבשו.

שחקני היידנהיים חוגגים
שחקני היידנהיים חוגגים | רויטרס

בסוף השבוע הבא יתקיימו משחקי ליגת האומות ובונדסליגה תצא לפגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי