3:4 טיפוסי ודרמטי ללברקוזן, דורטמונד הושפלה מול שטוטגרט

play
ויקטור בוניפייס שחקן באייר לברקוזן חוגג שער | רויטרס
צפו: לברקוזן שוב חזרה מפיגור וכבשה בדקה ה-93 בדרך ל-3:4 מטורף 02:17

לפני המפגש עם באיירן מינכן: האלופה חזרה מפיגור וכבשה רביעייה שלישית ברציפות, בונפייס הכריע מול וולפסבורג. שאהין חטף 5:1

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים מעניינים, ובראשם האלופה באייר לברקוזן, ששוב המחישה אופי ואיכות עם ניצחון 3:4 דרמטי וכושר הבקעה מרשים לפני משחק העונה. דורטמונד אכזבה בגדול עם תבוסה כואבת בשטוטגרט, ר.ב. לייפציג שוב רשמה תיקו מאופס.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים, גרניט ג'אקה במרכז
הרבה מעבר למזל. לברקוזן חוגגת | רויטרס

באייר לברקוזן – וולפסבורג 3:4

רבים העריכו שעם פתיחת העונה החדשה המזל הגדול והאופי שהיה בעונה שעברה ללברקוזן ייגמר, אבל מתברר שפשוט יש לה את זה. היום האלופה הצליחה לנצח 3:4, אחרי שכבר פיגרה 1:0, הפכה ל-1:2, נקלעה לפיגור 3:2, השוותה – ובדקה ה-93 הצליחה לכבוש שער ניצחון כדי להמשיך במומנטום: מאז המעידה הביתית עם הפסד 3:2 לר.ב לייפציג, האלופה חזרה לאיתנה עם שלוש רביעיות רצופות.

פלוריאן וירץ, שכבש צמד במשחקו הראשון בצ'מפיונס, כבש היום שוב (14) והשווה אחרי שער מוקדם של האורחים, אבל וולפסבורג כבשה שלישייה במחצית הראשונה כדי לרדת להפסקה ביתרון 2:3. פיירו הינקאפי השווה ל-3:3 עם פתיחת המחצית השנייה (48) ובדקה ה-93 היה זה ויקטור בונפייס, שנכנס בדקה ה-68 וכבש בתוספת כדי להזכיר שהאלופה עדיין רעבה, ווינרית ועוצמתית, שבוע לפני המפגש שלה מול באיירן מינכן.

שחקן שטוטגרט ארדמין דמירוביץ'
הצגה של דמירוביץ' וחבריו | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

שטוטגרט – בורוסיה דורטמונד 1:5

דווקא לאחר שכבשה שביעייה בצמד משחקיה האחרונים, ספגה הקבוצה של נורי שאהין הפסד ראשון העונה – ולא סתם הפסד. היריבה חגגה משחק בית 14 ברציפות ללא ניצחון, כשדניז אונדאב העלה אותה ליתרון כבר בדקה הרביעית. ארמדין דמירוביץ' הכפיל (21) עם נגיחה יפה וחגג את שער הליגה הרביעי שלו העונה ובדקה ה-62 הצטרף לחגיגה גם אנזו מיו. סרו גיראסי רק צימק (75), אלא שמנגד בילאל אל טורה כבש את הרביעי (80) ובתוספת הזמן השלים אונדאב צמד והניח את הדובדבן על הקצפת. איזה ניצחון ענק.

סט. פאולי – ר.ב. לייפציג 0:0

המשחקים הבולטים במחזור הבא בבונדסליגה

באיירן מינכן – לברקוזן

דורטמונד – בוכום

ר.ב. לייפציג – אוגסבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי