צפו: דאבור סחט פנדל ב-0:4 על דורטמונד, ברמן שרדה עם 1:6 ענק

הבונדסליגה הגיעה לסיומה: הופנהיים והחלוץ הישראלי פירקו את הצהובים, רביעייה לקראמריץ'. הירוקים ניצלו מירידה, דיסלדורף נשרה אחרי הפסד לאוניון. גלדבאך באלופות, לברקוזן באירופית. באיירן חגגה

(גודל טקסט)

זהו זה. הליגה הגרמנית הגיעה היום (שישי) לסיומה עם מחזור שלם של הכרעות שהתקיים כולו במקביל. במוקד – דיסלדורף נשרה ללבונדסליגה השנייה בזמן שוורדר ברמן כנגד כל הציפיות הצליחה לשרוד בליגה ותשחק במשחקי המבחן אחרי 1:6 מדהים על קלן. מנשנגלדבאך זכתה בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות על חשבון לברקוזן של פטר בוס, ומואנס דאבור רשם 0:4 (רביעייה אדירה לאנדריי קרמאריץ') נהדר על דורטמונד יחד עם הופנהיים – שתשחק בעונה הבאה בבתים של הליגה האירופית.

דורטמונד – הופנהיים 4:0
וואו, איזו הצגה של האורחת. מואנס דאבור פתח הרכב קבוצתו, סחט פנדל ושיחק 56 דקות מול הצהובים-שחורים, שנראו פשוט אבודים על המגרש. ניכר היה עליהם שאין להם על מה לשחק והם פשוט הלכו על הדשא. אנדריי קרמאריץ' הפציץ עם רביעייה אדירה אל הרשת, כשהראשון הגיע בדקה השמינית עם בעיטה מסובבת ורכה אל החיבורים הימניים מ-18 מטרים. בדקה ה-30 נכבש השני עם דחיקה מתוך הרחבה. החצי השני נפתח בבליץ כשכבר אחרי שלוש דקות קראמריץ' השלים שלושער. בדקה ה-50 דאבור סחט פנדל אחרי שהוכשל על ידי מאטס הומלס, וקרמאריץ' השלים את הרביעייה שלו – הראשון אי פעם בתולדות הופנהיים שמבקיע רביעייה בבונדסליגה והראשון אי פעם שמבקיע רביעייה מול דורטמונד.

אנדריי קרמאריץ' חוגג | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

אוניון ברלין – דיסלדורף 0:3
האורחת חזרה לליגה השנייה שנה בלבד אחרי שעלתה ממנה. היא התחילה את המחזור במקום ה-16 (שמוביל למבחנים מול הקבוצה שתסיים שלישית בבונדסליגה השנייה), אך הניצחון של ורדר ברמן העלה אותה אל חשבונה למקום זה כנגד כל הציפיות. אנתוני אוג'ה כבש ראשון בדקה ה-26, כריס גנטנר הכפיל בדקה ה-54 ומי שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90 היה סולימאן עבודלהי.

ורדר ברמן – קלן 1:6
וואו, איזו הצגה של הירוקים. אף אחד לא חשב שהם יישארו בליגה, אך הם פשוט התפוצצו. אמנם הם לא נותרו סופית בבונדסליגה, והם ישחקו במשחקי המבחן מול הקבוצה שתסיים שלישית בליגה השנייה – המבורג או היידנהיים. זה היה ניצחונה הראשון של המארחת בביתה אחרי תשעה חודשים. בדקה ה-22 היא החלה בליץ אדיר, כשיויה אוסקו כבש ראשון, מילוט ראשיצה הוסיף בדקה ה-27 ושתי דקות לאחר מכן ניקלאס פולקרוג קבע 0:3. דייבי קלאסן הוסיף בדקה ה-55 ואוסקו השלים צמד וקבע 0:5 בדקה ה-58. דומיניק דרקסל צימק בדקה ה-61, לפני שג'וש סרג'נט כבש את השישי בדקה ה-68.

ניקלאס פולקרוג חוגג | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

לברקוזן – מיינץ 0:1
פטר בוס שוב הפסיד במאני טיים. קבוצתו אמנם ניצחה, אך לא הצליחה להשיג את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה בעקבות ההפסד במחזור הקודם להרטה ברלין וסיימה חמישית (שלב הבתים של הליגה האירופית). קווין פולאנד כבש כבר אחרי דקה וחצי עם בעיטה חזקה מקרוב לרשת וקבע את תוצאת המשחק.

מנשנגלדבאך – הרטה ברלין 1:2
האורחת השיגה את מטרתה ואת הכרטיס לליגת האלופות, כשסיימה במקום הרביעי. היא עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית משער של של יונאס הופמן מתוך הרחבה אחרי בישול נפלא של בריל אמבולו, שהכפיל בעצמו את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-78. ודאד איבשביץ' רק צימק בדקה ה-91.

וולפסבורג – באיירן מינכן 4:0
האלופה כמובן הגיעה סופר נינוחה למשחק, בעוד המארחת קיוותה להפתיע ולהשיג את המקום השישי שמוביל אל הבתים של הליגה האירופית, אך סיימה שביעית ותשחק במוקדמות. קינגסלי קומאן כבש ראשון בדקה השלישית, ובדקה ה-37 מיקאל קוויזאנס הצעיר סיפק שער בכורה אדיר בקבוצה הבוגרת, עם כדור מדהים ברגל שמאל ממרחק רב אל בין החיבורים. רוברט לבנדובסקי כבש בפנדל בדקה ה-72 ותומאס מולר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-79. ג'ושוע גילאבוגי מהמארחת הורחק בדקה ה-71, ולאחר שריקת הסיום הבווארים הניפו את צלחת האליפות.

באיירן מינכן אלופה | KAI PFAFFENBACH/POOL/AFP via Getty Images

אאוגסבורג – לייפציג 2:1
משחק הבית האחרון של טימו ורנר הסתיים באכזבה עם הפסד לבורוסיה דורטמונד, אך הפעם החלוץ היה חייב להיפרד בטעם טוב לפני המעבר לצ'לסי. איך זה קרה? עם צמד נהדר כולל שער ניצחון בדקה ה-82. החלוץ סיים את עונת השיא שלו עם 34 שערים ב-45 משחקים. במסגרת הליגה כבש החלוץ 28 שערים בחלוקה הבאה: שלוש פעמים שלושער, שישה צמדים והשאר ב"בודדת". החלוץ הכניע באחד על אחד את תומאש קובק בדקה ה-28. הקבוצה של יוליאן נגלסמן החזיקה יותר בכדור ואיימה הרבה יותר על השער אך סבלה מחוסר מזל וספגה שער שוויון בדקה ה-72 אחרי בעיטה מסובבת של רובן ורגאס בחצי גובה שלא הותירה סיכוי לשוער. אולם, החלוץ הגרמני אמר את המילה האחרונה כשכבש בנגיחה אחרי בישול של אנחליניו.

טימו ורנר חוגג עם דני אולמו | MATTHIAS SCHRADER/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות
פרייבורג – שאלקה 0:4
פרנקפורט – פאדרבורן 2:3

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי