יש סיכום: לירוי סאנה יחתום בבאיירן מינכן לחמש שנים

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Michael Regan/Getty Images

דיווח: בעיתון "בילד" פורסם כי קשר מנצ'סטר סיטי יעבור תמורת 49 מיליון יורו ויצטרף לבווארים עד 2025

(גודל טקסט)

ימים של עסקאות ענק ברחבי אירופה: באיחור של כשנה, על פי העיתון הגרמני "בילד" סוכמה סופית עסקת לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן.

כזכור, לפני כשנה כבר סוכם המעבר של הקשר הצעיר מאלופת אנגליה דאז לבוואריה, אלא שהמנג'ר פפ גווארדיולה העלה את סאנה למשחק מגן הקהילה בתחילת אוגוסט, מה שאמור היה להיות משחקו האחרון עבור הסיטיזנס, אך הגרמני בן ה-24 נפצע, אובחן עם קרע ברצועה הצולבת ורק במרץ האחרון שב לאימונים וערך בכורה מחודשת על הדשא בשבוע שעבר.

אז אמור היה סאנה לעבור תמורת קרוב למאה מיליון יורו, אבל הפציעה הקשה והעובדה שהוא מסרב להאריך את חוזהו באנגליה שנכנס לשנתו האחרונה, כפי שגווארדיולה אישר, גרמה לכך שהמועדונים סיכמו על העברתו תמורת סכום שמוערך ב-49 מיליון יורו. סאנה אמור לחתום בבאיירן מינכן לחמש השנים הבאות, עד קיץ 2025, וישנם דיווחים כי 11 מיליון יורו נוספים עשויים לעבור לקופת מנצ'סטר סיטי על בסיס הישגיו בגרמניה.

סאנה הגיע למנצ'סטר סיטי ב-2016 תמורת 37 מיליון יורו משאלקה וב-135 הופעות כבש 39 שערים ובישל 45. בארבע שנותיו הוא זכה בשתי אליפויות ולא ברור אם הוא יהיה חלק מסגל הקבוצה בחודש אוגוסט בליגת האלופות, מכיוון שבאנגליה מדווחים שהוא צפוי להמריא לגרמניה אחרי המשחק נגד ליברפול ביום חמישי כדי להשלים את המעבר לקבוצתו החדשה, בשורותיה בכל מקרה לא יוכל לשחק עד תחילת עונת 2020/21 בספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי