קוטיניו ימשיך בבאיירן עד סיום ליגת האלופות

לפי "בילד", הברזילאי שחזר מפציעה במחזור הסיום, הסכים לקצץ 50% משכרו והגרמנים הגיעו לסיכום עם ברצלונה ממנה השחקן הושאל. יוכל לעזור לאלופת הבונדסליגה לזכות גם בגביע הגרמני ובגביע עם האזניים הגדולות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו תקוע כבר שנה וחצי ולא מצליח לממש את הקסם שלו על כר הדשא להוציא רגעים נקודתיים. הקשר הברזילאי שהושאל מברצלונה לבאיירן מינכן בקיץ האחרון לא יישאר בעונה הבאה בבוואריה, אך ישמח לסיים את ההרפתקה הקצרה בטעם טוב בפה – עם זכייה בליגת האלופות למשל, כשהחלום חמק ממנו במדי בארסה.

לפי "בילד", עיתון הספורט הגדול בגרמניה, הברזילאי האריך את חוזהו בבאיירן עד לתום העונה לאחר שקיצץ כמחצית מבשכרו ויעזוב אותה רק לאחר סיום הטורניר האירופי. באיירן, שזכתה באליפות אחרי 13 ניצחונות רצופים ונראית בלתי ניתנת לעצירה, הביסה כזכור 0:3 את צ'לסי בסטמפורד ברידג' והיא עם רגל וחצי בשלב רבע הגמר.

במחזור הסיום עלתה קוטיניו מהספסל ל-28 דקות במהלך ה-0:4 על וולפסבורג, לאחר שקודם לכן נעדר משמונה משחקים בשל פציעה בבירכו. בעוד יומיים הוא יוכל לעזור לה כמובן גם בגמר הגביע הגרמני נגד באייר לברקוזן. העונה כבש קוטיניו תשעה שערים (שמונה בבונדסליגה ואחד בליגת האלופות) והוסיף שמונה בישולים ב-33 הופעות. משחק השיא שלו היה נגד ורדר ברמן כשכבש שלושער והוסיף שני בישולים.

יו"ר הבווארים, קארל היינץ רומניגה, לא שלל אפשרות שהקשר ימשיך אך בתנאים אחרים כשרכישתו של הקשר ב-120 מיליון יורו לפי הסעיף אינה באה בחשבון, אך לאור צירופו המסתמן של לירוי סאנה והעומס בקישור – נראה שזה לא יקרה. קוטיניו מחזיק בחוזה בברצלונה עד 2023 והוא מבוקש בליגה האנגלית כמעט אצל כל הגדולות.

בסרטון: ההצגה של קוטיניו נגד ברמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי