דאבל שני ברציפות: באיירן מינכן ניצחה 2:4 את לברקוזן וזכתה בגביע

הבווארים הציגו עוד משחק נפלא ושמרו על התואר שנה נוספת. אלאבה כבש כדור חופשי, גנאברי הכפיל ולבנדובסקי הבקיע את שערו ה-50 העונה ולאחר מכן השלים צמד. סוון בנדר והאברץ צימקו, בוס שוב הפסיד בגמר

(גודל טקסט)

באיירן מינכן לא עוצרת: שבוע לאחר שהליגה הגרמנית הסתיימה, האלופה השלימה דאבל שני ברציפות ו-13 בתולדותיה בזכות 2:4 מרשים על באייר לברקוזן של פטר בוס, באצטדיון האולימפי בברלין. זו הפעם ה-20 שבאיירן מינכן זוכה בתואר הנכסף.

באיירן מינכן פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-16 עם אחד השערים היפים של העונה. דויד אלאבה ניגש לכדור חופשי ב-20 מטרים ובדיוק נפלא מצא את חיבורי הקורות של לוקאש הרדצקי, שנותר חסר אונים. כעבור תשע דקות, הבווארים הכפילו ממהלך שהחל אצל ג'ושוע קימיך והסתיים אצל גנאברי שבעט כדור חד לפינה הרחוקה.

באיירן המשיכה באותו קצב ועלתה ל-0:3 בדקה ה-59. נוייר השוער העביר כדור ארוך ללבנדובסקי שבעט כדור לא חזק במיוחד מ-35 מטרים, למזלו שוער היריבה שגה בענק והשמיט את הכדור לשערו הוא. למרות זאת השער נרשם לזכותו של הפולני שכבש את ה-50 שלו בכל המסגרות.

הגביע הגרמני | ROBERT MICHAEL/POOL/AFP via Getty Images

 לאחר מכן הקבוצה של בוס התעוררה וכבשה את השער המצמק בדקה ה-63 מקרן שהגיעה לראשו של סוון בנדר. אך בדקה ה-90 זה היה שוב לבנדובסקי שכבש לאחר בישול של פרישיץ'. האברץ קבע את תוצאת המשחק בפנדל עמוק בתוספת הזמן, שכנראה לא ניחם יותר מדי את המפסידה.

זה היה התואר השני של האנזי פליק כמאמן ראשי בבאיירן מינכן, והוא מקווה לסיים עונה מושלמת עם זכייה בליגת האלופות בליסבון ולקבוע טרבל שני בהיסטוריה של המועדון. פטר בוס מנגד שוב רשם הפסד בגמר ולמרות המון מחמאות ההולנדי, סיים עונה מאכזבת ללא תואר וללא מקום בליגת האלופות.

גם אוליבר קאן כאן | Ronald Wittek/Pool via Getty Images)

הרכבים:

באיירן מינכן: מנואל נוייר, בנג'מין פבאר, ג'רום בואטנג (לוקאס הרננדז 69), דויד אלאבה, אלפונסו דיוויס, לאון גורצקה, ג'ושוע קימיך, סרג' גנאברי (פיליפה קוטיניו 87), תומאס מולר (טיאגו אלקנטרה 87), קינגסלי קומאן (איבן פרישיץ' 64), רוברט לבנדובסקי.

באייר לברקוזן: לוקאש הרדצקי, לארס בונדר, סוון בנדר, אדמונד טאפושבה, דיילי סינקגראבן, צ'ארלס אראנגיס, יוליאן באומגרטלינגר (קרם דמירביי 46), קאי האברץ, מוסא דיאבי, לאון ביילי (קארים בלארבי 77), נדים אמירי (קווין פולאנד 46).

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות גדולה לאלופה, קומאן קיבל כדור נפלא לרחבה, אך בעט ברשלנות לגופו של הרדצקי.

דקה 16, באיירן מינכן עלתה ליתרון 0:1! האלופה קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים, אליו ניגש דויד אלאבה שהכניע את הרדצקי עם בעיטה נפלאה שפגשה את החיבורים.

דקה 21: גנאברי נכנס לרחבה וסידר למולר מצב הבקעה מקרוב, הרדצקי הציל את קבוצתו מפיגור כפול.

כדור חופשי מושלם של דויד אלאבה | HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

דקה 24, באיירן מינכן עלתה ל-0:2! קימיך עם מסירה אדירה לגנאברי ביטל שלושה שחקני הגנה שחורים, גנאברי מצד ימין דייק מול הרדצקי.

דקה 31: לברקוזן פספסה הזדמנות גדולה לצמק, דיאבי נכנס לאגף ימין באין מפריע ומצא את ביילי חופשי במרכז הרחבה, אך הג'מייקאני בעט החוצה.

דקה 55: לא מתאים לו. קומאן מצא את לבנדובסקי חופשי לגמרי, אך הפולני בעט מ-16 מטרים ברגל שמאל מעל המסגרת.

אחד השערים היפים בגרמניה. דויד אלאבה (ROBERT MICHAEL/POOL/AFP via Getty Images) |
פטר בוס | MICHAEL SOHN/POOL/AFP via Getty Images

דקה 59, באיירן מינכן עלתה ל-0:3! נוייר מצא את לבנדובסקי בכדור ארוך והפולני שחרר כדור לא חזק במיוחד מ-35 מטרים, למזלו שוער היריבה שגה בענק והשמיט את הכדור לשערו הוא. למרות זאת השער נרשם לזכותו של הפולני שכבש את ה-50 שלו בכל המסגרות.

דקה 63, לברקוזן צימקה ל-3:1! קרן מדויקת של דמירביי פגשה את ראשו של בנדר שכבש גול ראשון הערב לחבורה של בוס.

דקה 90, באיירן מינכן עלתה ליתרון 1:4! לבנדובסקי קינח בצ'יפ לאחר בישול של פרישיץ', והשלים צמד.

דקה 90+4, לברקוזן צימקה ל-4:2! הקבוצה של בוס קיבלה פנדל, אותו האברץ כבש, אך זה לא ניחם את את המפסידה.

רוברט לבנדובסקי עם סרג' גנאברי. שער 50 העונה לפולני | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי