ברמן שרדה בבונדסליגה למרות 2:2 מול היידנהיים

הירוקים נשארו בליגה הראשונה בזכות יתרון שערי חוץ במשחק המבחן מול הקבוצה מהמקום השלישי בבונדסליגה השנייה. טויירקאוף כבש שער עצמי אומלל (3), צמד של קליינדסט (85 ו-90+7) לא הספיק

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)

ורדר ברמן שרדה בבונדסליגה. הקבוצה רשמה הערב (שני) 2:2 מול היינדהיים במשחק המבחן על המקום בליגה הגרמנית הראשונה והצליחה להישאר עונה נוספת בזכות יתרון שערי חוץ אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בין הקבוצות.

הירוקים סיימו את העונה במקום ה-16 והראו מדוע היו מועמדת לירידה כל העונה בצמד המשחקים מול היידנהיים, שסיימה שלישית בבונדסליגה השנייה. ברמן הובילה 0:1 החל מהדקה השלישית בזכות שער עצמי פשוט אומלל של נורמן טויירקאוף, שבעט אל הרשת שלו מ-15 מטרים וביצע טעות ענק.

היידנהיים ניסתה להשיג את השויון לאורך כל המשחק, אך התקשתה לייצר איומים ממשיים. גם שוויון לא היה עוזר לה, שכן היא הייתה מפסידה בגלל שערי חוץ.

ואז הגיע הסוף המשוגע. בדקה ה-85 הידנהיים השוותה ל- 1:1, כשטוביאס מוהר בעט כדור אדיר שפגע במשקוף ומהריבאונד טים קליינדיסט המשך לרשת. הקבוצה ניסתה להשיג מהפך ושלחה את כל השחקנים קדימה, אך זה עלה לה ביוקר.

לודוויג אוגוסטינסון קבע 1:2 לברמן בדקה ה-94 וגמר את הסיפור, אך בכל זאת הקבוצה מהליגה השנייה לא ויתרה והצליחה להשוות בדקה ה-97 ל-2:2 אחרי פנדל מוצלח של קליינדסט, שהשלים צמד, אך גם זה לא עזר לקבוצתו, שלמרות מאמץ גדול לאורך שני המשחקים – בהם לא נכנעה – היא תשחק עונה נוספת בבונדסליגה השנייה.

ורדר ברמן נגד היידנהיים | KAI PFAFFENBACH/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי