"לא הייתה ברירה": נחשפה הסיבה להוצאתו של הולאנד ממועדון לילה

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

בסרטון ויראלי תועד כוכב דורטמונד כשהוא נזרק בכוח ממסיבה בנורבגיה, מנהל האבטחה במקום הסביר מדוע והבהיר: "הוא לא היה שיכור"

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד הפך בשנה האחרונה לאחד הכדורגלנים המדוברים בעולם. מי שהחל את העונה כחלוץ רד בול זלצבורג, יש שיגידו מחליפו של מואנס דאבור, סיים אותה כאחד הכוכבים הכי גדולים של בורוסיה דורטמונד וכאחד החלוצים הטובים בעולם, עם 44 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות בעונת 2019/20 וזאת כשהוא בן 19 בלבד.

אתמול (ראשון) הולאנד שוב עלה לכותרות וזאת על אף שהבונדסליגה הסתיימה כבר, בעקבות סרטון שהפך לוויראלי והתפשט במהרה בכל העולם ובו רואים את החלוץ נזרק ממועדון לילה בטענה שהוא היה תחת השפעת אלכוהול. בבוקר שאחרי, מנהל האבטחה של אותו מועדון בנורבגיה התראיין ל"בילד" וחשף מה באמת עמד מאחורי הוצאתו של הכוכב מהמועדון.

"ארלינג לא היה שיכור", הבהיר בראשית דבריו כריסטופר נאהשים, "הוא שיתף איתנו פעולה ולחלוטין הבין את הסיטואציה אחרי ששוחחנו איתו", אמר בתגובה לכך שבסרטון הולאנד נראה כמי שמוחה על ההחלטה להוציא אותו מהמועדון.

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

עוד הוסיף מנהל האבטחה: "הוא הוצא מהמועדון בגלל הקורונה. במצב הנוכחי אסור היה לנו לאפשר התקהלות סביבו וצוות האבטחה הבחין שכולם הולכים לכיוונו. כולם ביקשו להצטלם איתו ולדבר איתו וידענו שזה לא ייפסק לאורך כל הערב. בסוף, לא נותרה לנו ברירה לבקש ממנו לעזוב את המועדון. הלחץ היה גדול מדי".

בנורבגיה, מולדתו של הולאנד כמובן, מותר לקיים אירועים עם הגבלה של עד 200 אנשים, אבל החובה היא לשמור של מרחק מטר אחד מהשני ולכן הטענה היא שלא הייתה להם ברירה אלא להוציא את הולאנד, שהוביל להפרת ההנחיות שלא באשמתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי