עוקץ את סיטי? סאנה: "רציתי לעבור למועדון שיכול לזכות בליגת האלופות"

לירוי סאנה | האתר הרשמי של באיירן מינכן

הכוכב הגרמני הוצג רשמית בבאיירן מינכן במסיבת עיתונאים וחשף: "קימיך היה מתקשר אליי כל יום". קאן: "חיפשנו שחקן מהשורה הראשונה אחרי עידן ריברי ורובן", רומינגה: "הגשמנו את משאלת המאמן"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בתחילת החודש לירוי סאנה חתם רשמית בבאיירן מינכן אחרי שנה שלמה מלאת שמועות. אלופת גרמניה שילמה 50 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי עבור שחקן הכנף, שהיה אמור לעבור כבר לפני שנה, אך קרע את הרצועה הצולבת והכל נאלץ להתעכב.

היום (חמישי) השחקן ב-24 הוצג רשמית במסיבת עיתונאים, קיבל את המספר '10' ואמר: "אני רוצה לתרום לקבוצה ולהראות את החוזקות שלי. אני לא המוקד, הקבוצה חזקה מאוד, יש כאן הרבה שחקנים צמרת שכבר זכו במונדיאל או בליגת האלופות. מה שכנע אותי להגיע לפה? איך שהמועדון שואף לעבוד, איך שהמאמן האנזי פליק עובד, המטרות של הקבוצה. אני רוצה להתפתח ולהפוך למנהיג, וכאן אני אעבור לשלב הבא".

זכייה אפשרית בליגת האלופות: "זה דבר קשה, זה ברור. באיירן עשתה את זה כמה פעמים. חיפשתי משהו חדש והיה לי ברור שאם אעשה שינוי זה למועדון שיכול לזכות בליגת האלופות", הצהיר סאנה וספק עקץ את מנצ'סטר סיטי. "הבונדסליגה מושכת, הרבה שחקנים צעירים מקבלים פה הזדמנויות".

חסן סליהמיצ'יץ', לירוי סאנה, קרל היינץ רומינגה, אוליבר קאן | האתר הרשמי של באיירן מינכן

"יש לי עוד כמה דברים שאני יכול להשתפר בהם במשחק שלי", המשיך סאנה. "כבר בסיטי עשיתי שיפור גדול מבחינת העמדות שאני יודע לשחק בהן בצורה טובה". לאחר מכן, הקשר שיתף אירוע מצחיק: "ג'ושוע קימיך היה מעצבן. הוא התקשר אליי כמעט כל יום כדי לשאול איך הדברים מתקדמים. קיבלו אותי כאן בברכה, הימים הראושנים שלי עברו טוב מאוד. זה גורם להרגשה טובה".

שוער העבר של באיירן ואגדת המועדון, אוליבר קאן, אשר משמש כיום כחבר דירקטוריון, דיבר גם הוא במסע"ת: "אחרי עידן פרנק ריברי ואריאן רובן, חיפשנו שוב שחקנים מהשורה הראשונה שעושים את ההבדל".

חסן סליהמיצ'יץ', המנהל המקצועי: "סאנה הוא שחקן כנף יוצא דופן. הוא מתאים בדיוק לבאיירן מינכן. יש לו פתרונות מצוינים בחללים צפופים והוא מהיר מאוד. הוא חזק מאוד מנטלית ויודע להציג יכולת טובה גם בזמן לחץ.

אוליבר קאן | האתר הרשמי של באיירן מינכן

מנכ"ל באיירן, קרל היינץ רומינגה, דיבר גם הוא והתייחס לצירוף הכוכב החדש: "ידוע לכולם שהיינו מעוניינים בלירוי כבר בשנה שעברה. סליהמיצ'יץ' היה בקשר רציף איתו. אנחנו משוכנעים שהכישורים שלו משתלבים באופן מושלם עם הקבוצה. הוא השחקן שרצינו. הגשמנו את משאלת המאמן שלנו ואנחנו שמחים שהצלחנו להשלים את ההעברה".

חסן סליהמיצ'יץ' | האתר הרשמי של באיירן מינכן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי