שמונה ימים לפני צ'לסי: באיירן ניצחה 0:1 את מארסיי

שחקני באיירן מינכן | Matthias Balk/picture alliance via Getty Images

אלופת גרמניה צלחה את החזרה הגנרלית לגומלין שמינית גמר האלופות, בזכות שער ניצחון של סרג' גנאברי. ניקלאס זולה חזר לשחק אחרי 285 ימים

(גודל טקסט)

שבוע לפני שהיא פוגשת את צ'לסי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, באיירן מינכן ערכה הערב (שישי) את החזרה הגנרלית שלה במשחק ידידות נגד מארסיי, אותו ניצחה 0:1 משער של סרג' גנאברי, אשר המשיך ביכולת הטובה מגמר הגביע הגרמני. מעבר לניצחון, בשורה מעודדת מבחינת אלופת גרמניה הייתה חזרתו של ניקלאס זולה, שעלה מהספסל בדקה ה-61 וערך את הופעתו הראשונה מזה 285 ימים, לאחר שפציעה קשה השביתה אותו מאז המחזור השמיני בבונדסליגה.

בצל השמועות על מעברו של טיאגו אלקנטרה לליברפול, הקשר הספרדי פתח בהרכב של האנזי פליק וגם פיליפה קוטיניו, שעתיד לעזוב את הקבוצה בתום העונה ולהיות מושאל פעם נוספת מברצלונה, קיבל 46 דקות במשחק ואף היה קרוב להבקיע. שער הניצחון נכבש בדקה ה-19, כאשר גנאברי פרץ לרחבה והתגבר על שני שומרים לפני שהכניע את סטיב מנדאנדה.

אצל הצרפתים, שבעוד שלושה שבועות יתייצבו למחזור הפתיחה של הליגה בו יפגשו את סנט אטיין, לאונרדו באלרדי הארגנטינאי ערך הופעה ראשונה מאז שהצטרף בהשאלה מבורוסיה דורטמונד. למרות ההרכב ההתקפי שהעלה אנדרה וילאש-בואש, אשר כלל את דימיטרי פאייט, דריו בנדטו ופלוריאן ת'ובאן, הטריו הקדמי לא הצליח להכניע את הגנת הבווארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי