דאבור מול באיירן מינכן במחזור השני, הקלאסיקר במחזור השביעי

מואנס דאבור, דויד אלאבה
מואנס דאבור, דויד אלאבה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

הבונדסליגה תצא לדרך ב-18 בספטמבר, כשהאלופה תארח את שאלקה ודורטמונד תפגוש את מנשנגלדבאך. לראשונה בתולדות הסופר קאפ הגרמני: המשחק על התואר ייערך באצטדיון הביתי של האלופה

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לאחר מחזור הסיום של עונת 2019/20, היום (שישי) נקבע כי עונת 2020/21 בבונדסליגה תצא לדרך ביום שישי ה-18 בחודש ספטמבר עם מחזור פתיחה מסקרן במיוחד, בו האלופה באיירן מינכן תארח שאלקה, בורוסיה דורטמונד הסגנית תפגוש את בורוסיה מנשנגלדבאך ואילו הופנהיים של מואנס דאבור תתארח אצל קלן.

במחזור השני באיירן מינכן תגיע להופנהיים למפגש מסקרן מול דאבור, שכזכור כבש את צמד שערי הבכורה שלו בגרמניה מול הבווארים במסגרת הגביע. במחזור הרביעי, חלוץ נבחרת ישראל וקבוצתו יארחו את דורטמונד. במחזור החמישי ייערך הדרבי הגדול בין דורטמונד לשאלקה, שבוודאי תרצה לנקום אחרי הרביעייה שספגה מהצהובים שחורים במשחק האחרון בין הקבוצות. הקלאסיקר בין האלופה לסגניתה יתקיים במחזור השביעי ואילו המשחק בין לייפציג לבאיירן במחזור העשירי.

קצת פחות משבועיים לאחר מחזור הפתיחה של הבונדלסיגה, יתקיים הסופר קאפ הגרמני בין באיירן מינכן שזכתה בדאבל לבין סגניתה בורוסיה דורטמונד. לראשונה בתולדות המפעל, המשחק, שייערך ב-30 בחודש ספטמבר, ישוחק באצטדיון הביתי של האלופה ולא של מחזיקת הגביע/הסגנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי