פליק: "זו בעיה שאני לא יודע אם טיאגו ואלאבה יישארו בבאיירן"

דויד אלבה, האנזי פליק
דויד אלבה, האנזי פליק | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

אלופת אירופה פתחה את ההכנות לעונת 2020/21, המאמן התייחס למצב הסגל: "כבר איבדנו שלושה שחקנים, עלינו לדאוג לשחקנים איכותיים שיגיעו במקומם"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אלופת אירופה הטרייה, באיירן מינכן, תפתח רשמית את עונת 2020/21 ביום שישי הבא, בעוד תשעה ימים, כשתארח את שאלקה. לפי המסורת בבונדסליגה, האלופה זוכה להוציא לדרך את העונה החדשה ועל אף שבאיירן סיימה את עונת 2019/20 רק לפני כשלושה שבועות, היא בחרה שלא לקחת את ההצעה למנוחה נוספת שהוצעה לה והיום פתחה רשמית את ההכנות לעונה.

הבעיה של האנזי פליק והבווארים היא שעל אף שמדובר באלופת אירופה וכמובן במועדון ששולט בגרמניה עם לא פחות משמונה אליפויות רצופות, הסגל רחוק מלהיות מוכן לעונה – גרוע מכך מבחינתם, יותר שחקנים רוצים לעזוב את המועדון בשלב זה מאשר שחקנים שעל הכוונת והמגעים מולם לקראת סיום.

לירוי סאנה הצטרף ממנצ'סטר סיטי ויהיה כשיר לפתיחת העונה אחרי שנה שלמה בה לא שיחק, השוער אלכסנדר נובל הגיע משאלקה והבלם הצעיר טנגי ניאנזו עבר מפריז סן ז'רמן, אך פיליפה קוטיניו שב לברצלונה, איבן פרישיץ' חזר לאינטר, אלברו אודריוסולה סיים את השאלתו מריאל מדריד וזה לא סוד שטיאגו אלקנטרה, שנחשב מועמד מוביל לליברפול, דויד אלבה וחאבי מרטינס עשויים לעזוב.

היום פורסם ב"מונדו דפורטיבו" שבאיירן מינכן קיוותה לצרף את פדרי, שחקן ההתקפה בן ה-17 של ברצלונה בהשאלה לשנתיים, אולם נדחתה. המאמן האנזי פליק אמר על מצב הסגל: "אני בשיחות עם חסן (סליהמיצ'יץ', המנהל המקצועי) כדי לוודא שיהיה לנו סגל עמוק ואיכותי. חגגנו את הזכייה בליגת האלופות, הייתה לנו עונה מוצלחת, אבל זה הסתיים. יש לנו כעת עונה חדשה בפתח ומטרות חדשות. היריבות שלנו יגיעו מאוד מוכנות לעונה ואנחנו אחרי שבוע-שבועיים של מנוחה, אבל לא הפסדנו יותר מדי זמן ונצטרך להיערך בהתאם".

פליק גם אמר על עתידם של טיאגו אלקנטרה ודויד אלבה: "כל עוד הם בסגל, אשתמש בהם. יש מצב לא קל כרגע, כי אנחנו לא יודעים מי יישאר ומי יעזוב. כבר איבדנו שלושה שחקנים, איבן, פיליפה ואלברו, ועלינו לדאג שיגיעו שחקנים איכותיים במקומם שיוכלו למלא את החלל שנוצר. אני מקווה שנצליח".

קוטיניו, טיאגו אלקנטרה
קוטיניו, טיאגו אלקנטרה | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי