בקרוב בישראל? רשימת החוקים של דורטמונד לקראת חזרת הקהל

אוהדי בורוסיה דורטמונד
אוהדי בורוסיה דורטמונד | AFP

אוהדי הבונדסליגה ישובו למגרשים בשבת הקרובה, סגנית האלופה פרסמה מתווה מדויק להפליא לקראת המשחק הביתי נגד מנשנגלדבאך (19:20, ישיר בספורט4). חלוקת הכרטיסים, תהליך הכניסה לאצטדיון וההוראות לזמן המשחק

(גודל טקסט)

עונת כדורגל חדשה תיפתח בבונדסליגה בשבת הקרובה (שידורים ישירים בחבילת הערוצים), כאשר בגרמניה מתכוננים לחזרת הקהל למגרשים והיום (רביעי) בורוסיה דורטמונד פרסמה לטובת אוהדיה את רשימת החוקים לקראת שובם אל הזיגנל אידונה פארק, במפגש עם מנשנגלדבאך (19:20, ספורט4). וכיאה לקבוצה גרמנית, מדובר במתווה מפורט ומדויק.

לאצטדיון יורשו להיכנס עד 10,000 צופים. למשחק הראשון יוכלו להגיע רק תושבי העיר דורטמונד וסביבתה, כך שיתאפשר מעקב טוב יותר במקרה של הדבקה. דורטמונד הבהירה כי כל בעל מנוי יכול להגיש בקשה לכרטיס אחד, כאשר אוהדים שמחזיקים במנוי אחד או יותר יוכלו לבקש עד שני כרטיסים בלבד. תהליך הגשת הבקשה ייעשה מבית כמובן, וכל אחד יתבקש להזין שם, כתובת, מס' נייד וכתובת דוא"ל.

במקרה שמספר הבקשות יעלה על מספר הכרטיסים הזמינים, תיערך הגרלה על פי קריטריונים הוגנים. מי שלא יזכה לכרטיס במשחק הראשון, יגדלו סיכוייו להיכנס למשחקי הבית הבאים. מטרת המועדון היא שכל בעל מנוי עונתי יוכל להגיע לאותו מספר משחקים במהלך העונה.

הזוכים בהגרלה יקבלו כרטיס להדפסה בביתם, אותו יצטרכו להציג בפני בקרים ביום המשחק, לצד תעודה מזהה להשוואת פרטי בעל הכרטיס. על כל כרטיס יודפסו "משבצות זמן", כך שהמועדון יוכל להיות בבקרה על הכניסות לאצטדיון, שיתאפשרו רק בין השעות 16:00 עד 17:00 (שעון גרמניה, כלומר שעתיים לפני המשחק) דרך שערים שהוגדרו לקהל מראש.

מעבר לכך, דורטמונד פרסמה את החוקים למשך השהייה באצטדיון. האוהדים יידרשו לשמור על מרחק של לפחות 1.5 מטר בכל זמן נתון וכמובן יעטו מסיכות, אותן יוכלו להוריד אך ורק בהגיעם למקום ישיבתם. לחיצות ידיים וחיבוקים אסורים. הקהל התבקש להימנע מעזיבת מקומו ככל האפשר לפני המשחק ובמהלכו, לאכול ולשתות רק במקום הישיבה, להימנע מהליכה לשירותים בסמוך לשריקות הפתיחה והסיום ובהפסקת המחצית וגם לא לגעת בידיות ומעקות. לסיום, שלב ריקון האצטדיון ייעשה בניהול כוחות האבטחה, שיסמנו לאוהדים מתי הם רשאים לעזוב את מקומם ביציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי