צפו בתקציר: הולאנד וריינה כבשו, 0:3 לדורטמונד על מנשנגלדבאך

צפו: סגנית האלופה הציגה חלק קדמי צעיר מאוד והרשימה במחזור הפתיחה של העונה. האמריקאי חגג שער בכורה בליגה אחרי בישול של בלינגהאם, הנורבגי דייק מהנקודה הלבנה ולאחר מכן רץ מגרש שלם כדי לכבוש את השני

(גודל טקסט)

משחקי המחזור הראשון של עונת 2020/21 בבונדסליגה הגיעו הערב (שבת) גם ל"זיגנל אידונה פארק" של דורטמונד, אשר ניצחה 0:3 אדיר את בורוסיה מנשנגלדבאך. הצהובים-שחורים הציגו חלק קדמי צעיר ונלהב, כאשר ארלינג הולאנד כבש צמד במשחק, וג'ובאני ריינה הוסיף שער בכורה בליגה בנוסף.

בהרכב של המאמן לוסיאן פאברה ניתן היה למצוא את שמו של ג'וד בלינגהאם האנגלי בן ה-17, שהצטרף בקיץ מברמינגהאם. בנוסף, ריינה בן ה-17 גם הוא קיבל את הקרדיט, כשג'יידון סאנצ'ו והולאנד בני ה-20 היו ה"מבוגרים" בהתקפה.

בדקה ה-35 נשבר הקרח במשחק, כאשר ריינה השתחרר מהשמירה וכבש את שערו הראשון בקריירה במסגרת הבונדסליגה. דורטמונד המשיכה לתקוף במהלך המחצית הראשונה, אך השערים נפלו בשנייה, כנראה לאחר שהולאנד סידר את הכוונות.

שחקני בורוסיה דורטמונד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

זה התחיל בדקה ה-54 כשהנורבגי המוכשר דייק מהנקודה הלבנה את שערו הראשון העונה בליגה, אך המשיך בדקה ה-77 עם שער הרבה יורת מרשים. קרן של מנשנגלדבאך הובילה להתקפה מתפרצת מצידה של דורטמונד, כאשר הולאנד עצמו היה ליד קורת השער שלו. מהר מאוד ובעזרת מהירות בלתי מוסברת, הוא הגיע בזמן לרחבה היריבה, קיבל מסירה מושלמת מסאנצ'ו ושם את הכדור ברשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי