ניצחון בכורה לפרנקפורט, שגברה 1:3 על הרטה ברלין

אנדרה סילבה כבש מחזור שני ברציפות, דוסט ורודה הוסיפו שער כל אחד וקמאדה בישל פעמיים. הקבוצה מהבירה צימקה בזכות שער עצמי של הינטרגר. בצרפת: ליל שמרה על מאזן נקי מהפסדים עם 0:2 על נאנט

(גודל טקסט)

אחרי שנראתה רע במשחקי ההכנה ופתחה את עונת 2020/21 עם הדחה מאכזבת מהגביע בתום 5:4 מטורף נגד בראונשוויג, הרטה ברלין הביסה את ורדר ברמן במחזור הראשון של הבונדסליגה ונדמה היה שהיא נכנסת לעניינים, אך הערב (שישי), במשחק שהוציא לדרך את המחזור השני בליגה הבכירה בגרמניה, הקבוצה מהבירה חזרה לסורה עם הפסד 3:1 לאיינטרכט פרנקפורט.

כמו במחזור הקודם, אנדרה סילבה מצא את הרשת גם הפעם ובמקרה הזה גם עזר ל"עיטים" לרשום ניצחון בכורה העונה. הפורטוגלי כבש בפנדל שסחט בעצמו בדקה ה-30 ותוך שבע דקות בלבד, באס דוסט הכפיל את היתרון של האורחת כשניצל הגבהה מדויקת של דאיצ'י קמאדה היפני ונגח פנימה. במחצית השנייה קמאדה סיפק בישול נוסף, הפעם לסבסטיאן רודה שהבקיע את השלישי לזכות הקבוצה של אדי הוטר בדקה ה-71, עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל לפינה הרחוקה. שבע דקות לאחר מכן הגיע השער המצמק של הרטה, אך גם אותו כבש שחקן של פרנקפורט – מרטין הינטרגר שדחק לשערו הוא כשניסה לבלום מסירת רוחב.

פרנקפורט תנסה להמשיך במומנטום בשבת הבאה, כשתארח את הופנהיים של מואנס דאבור. להרטה ברלין מצפה משימה קשה הרבה יותר: היא תצא למשחק חוץ נגד אלופת אירופה באיירן מינכן.

אנדרה סילבה ובאס דוסט חוגגים | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

ליגה צרפתית: ליל עדיין ללא הפסד

בצרפת נפתח הערב המחזור החמישי ובו ליל שמרה על מאזן נקי מהפסדים, כשניצחה בביתה 0:2 את נאנט. הקבוצה של כריסטוף גאלטייה עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה, בעוד נאנט סופרת כבר שלושה מחזורים ללא ניצחון ומדורגת במקום ה-14. שער עצמי של ניקולה פלואה העניק למארחת את היתרון בדקה ה-43, בוראק יילמאז קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח בדקה ה-87.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי