צפו בתקציר: הופנהיים הדהימה את באיירן 1:4, צ'יפ אדיר לדאבור

מואנס דאבור נגד באיירן מינכן | TF-Images/Getty Images

הישראלי כבש את שער הבכורה שלו העונה בסטייל וקבוצתו הנחילה לאלופת אירופה הגאה הפסד ראשון מאז ינואר 2020. לבנדובסקי פתח על הספסל, קראמריץ' העלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה

(גודל טקסט)

צפו ב-1:4 המדהים של הופנהיים על באיירן מינכן

אחרי ההפסד הלא צפוי של דורטמונד לאאוגסבורג, המחזור השני בבונדסליגה ננעל אתמול (ראשון) עם שני משחקים והפתעת ענק: באיירן מינכן, אלופת אירופה הגאה, שהגיעה להתמודדות אחרי שמינייה מהדהדת מול שאלקה ו-23 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הובסה 4:1 על ידי הופנהיים של מואנס דאבור, שהכניע את מנואל נוייר הגדול בצ'יפ מבריק והיה גורם מכריע בדרך להפסד ראשון של הבווארים מאז ינואר 2020. במשחק השני, פרייבורג ו-וולפסבורג נפרדו ב-1:1

הופנהיים – באיירן מינכן 1:4

כבר במחזור השני, אחת מתוצאות השנה באירופה. באיירן מינכן העוצמתית הגיעה למשחק בביטחון שיא אחרי שמעכה ללא רחמים את שאלקה במחזור הפתיחה, אולם למואנס דאבור וחבריו היו תוכניות אחרות והם היממו את גרמניה. ארמין ביצ'אקצ'יץ פרץ את הסכר בנגיחה בדקה ה-16 ואז הגיע הרגע הגדול של חלוץ נבחרת ישראל: דאבור השתלט על  כדור סתמי, דהר לרחבה והקפיץ באלגנטיות מעל מנואל נוייר חסר האונים. איזה ביצוע עצום של החלוץ, שהבקיע בסטייל את הראשון שלו העונה בבונדסליגה וחגג בטירוף מול היציעים הדלילים.

באיירן כמו באיירן לא אמרה נואש ובדקה ה-36 ג'ושוע קימיך המצוין צימק עם מסובבת לחיבורים שהחזירה לאורחת את הצבע לפנים, אך גם זה לא הלחיץ את הופנהיים שענתה עם צמד של אנדריי קראמריץ' הנפלא שהעלה את מאזנו לחמישה שערי בונדסליגה העונה (לפחות שניים יותר מכל שחקן אחר) וסידר למארחת פתיחת עונה חלומית ומאזן מושלם בתום שני מחזורים.

מי שזכה למנוחה ולא פתח בהרכב של הבווארים הוא רוברט לבנדובסקי, מלך שערי העונה שעברה, שלא עלה ב-11 לראשונה מזה שנתיים וגם כניסתו בדקות הראשונות של המחצית השנייה לא סייעה לבאיירן מינכן. הפולני ככל הנראה נשמר לסופר-קאפ מול דורטמונד ברביעי (החל מ-21:20, ישיר ספורט1), בו האלופה תקווה להתאושש ולזכות בתואר הראשון של העונה.

תוצאה נוספת: פרייבורג – וולפסבורג 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי